Gå til innhold

Klarer ikke slutte å hate alt..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. . Jeg sliter veldig med at jeg hater alt og alle for tida. Tenker alltid når jeg møter folk ''Lurer på hvor ond denne personen er'' Jeg forventer at alle skal være onde mot meg, jeg kan liksom ikke tro at det finnes snille mennesker!

Jeg har blitt mishandlet tidligere i livet mitt, og nå sliter jeg med at jeg ikke vil være rundt noen, fordi ''alle er onde''... Jeg vet at dette ikke er normalt, men føler et så intenst hat.. Jeg vil ikke være sånn, er så sliten av å føle dette hatet mot mennesker. De er jo bare mennesker.. Men hvorfor? :(

Anonymkode: e383d...3d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sliter nedbør traumer av opplevelser og håp og tro dette skjønner jeg godt:( livet er ikke lett eller rettferdig.. brent barn skyr ilden

AnonymBruker
Skrevet

Når du bruker ordet "ond" om mennesker tenker jeg at det kan dreie seg om en vrangforestilling som kanskje krever behandling. Har du en diagnose du får behandling for, ts?

Anonymkode: 0bad6...380

AnonymBruker
Skrevet

Du beskytter deg selv mot potensiell smerte. Vi generaliserer for å beskytte oss selv. Det er enklere enn å forholde seg til en nyansert virkelighet. Bak hatet ligger det, som du nok vet, mye smerte og frykt. Håper du får hjelp for traumene du har opplevd. 

Anonymkode: 000b4...4b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...