AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har arr etter kviser..og ett på ryggen... Er det noen som vet hvordan man gjør arrene mindre synlig? Fra desperat jente på 15 Anonymkode: 69f52...ea3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Lar du dem være i fred, så forsvinner de av seg selv, etterhvert. Hilsen tidliger kvisetryne de lux. Anonymkode: 0f91e...1f9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 De færreste bryr seg om andres arr. Forøvrig har de fleste arr selv. Anonymkode: 77cb1...92f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De færreste bryr seg om andres arr. Forøvrig har de fleste arr selv. Anonymkode: 77cb1...92f Vel.. jeg har så mange arr rundt munnen ingen tørr kysse meg.. og mine ser ikke ut de lyser opp... er ganske sikker på at arrene mine er det første folk ser når de ser meg... Har blitt veldig usikker på meg selv på grunn av de vil... vil gjærne bli kvitt de Anonymkode: 69f52...ea3
Gjest GulSol Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Du er 15. Noen kysser deg snart uansett. La arrene være i fred. Det finnes også en salve på apotek som hjelper arrvev å gro. Aner ikke om den funker. Ellers kan du kjøpe sånn lilla, grønn og rosa concealer-greie. Color correcting. Smink alt bort. Som de fleste andre gjør. Husk at det er de færreste som stirrer deg i trynet like nært som du gjør når du studerer deg selv i speilet.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 16 timer siden, GulSol skrev: Du er 15. Noen kysser deg snart uansett. La arrene være i fred. Det finnes også en salve på apotek som hjelper arrvev å gro. Aner ikke om den funker. Ellers kan du kjøpe sånn lilla, grønn og rosa concealer-greie. Color correcting. Smink alt bort. Som de fleste andre gjør. Husk at det er de færreste som stirrer deg i trynet like nært som du gjør når du studerer deg selv i speilet. Det du får kjøpt på apoteket fungerer dessverre ikke. Har selv tryne fullt av arr, og jeg vet hvordan det føles. Anonymkode: 0bba4...8e7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det du får kjøpt på apoteket fungerer dessverre ikke. Har selv tryne fullt av arr, og jeg vet hvordan det føles. Anonymkode: 0bba4...8e7 Beklager. Dette er til ts. Anonymkode: 0bba4...8e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå