Gå til innhold

Hva tror dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at ingen andre enn han sitter på svaret her, men jeg tør ikke spørre han, så tenkte høre her hva dere tror.

Vi er begge 23, har hatt et knullekompis forhold i 4 mnd. altså bare sex. Vi er venner på Facebook og han liker alle bildene jeg legger ut (ser han også gjør det med felles venner) legger jeg ut noe på my Story i Snapchat kan han fort skrive til meg "Så fin du er idag" "så pen du er" Han har også likt ett bilde jeg la ut på Facebook for flere måneder siden, nå nylig. Når vi treffes er han veldig omsorgsfull, sier at jeg er vakker, flott osv. Han har også sagt at han ikke skjønner hvorfor jeg er singel, fordi jeg både har bra personlighet og fint utseendet. Jeg klarer liksom ikke tro at han mener det? Liker han meg? 

Anonymkode: cc656...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke snu på det? Liker du han så mye at du vil mer med han? I så fall så si til deg "er han bra nok for meg?" Og om svaret er ja, så sier du til han at du ønsker å ta det videre, om ikke så avslutter du det. Ta litt grep selv :) 

Anonymkode: f4f71...165

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke snu på det? Liker du han så mye at du vil mer med han? I så fall så si til deg "er han bra nok for meg?" Og om svaret er ja, så sier du til han at du ønsker å ta det videre, om ikke så avslutter du det. Ta litt grep selv :) 

Anonymkode: f4f71...165

Nei det vil jeg ikke. Derfor jeg lurer litt pp hva dere tror han føler? For har han følelser eller liker meg veldig er ganske ikke dette en god ide. Men samtidig er jeg usikker på om det bare er noe han sier? Hva tror dere utifra det jeg skrev i hovedinnlegget?

Anonymkode: cc656...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det vil jeg ikke. Derfor jeg lurer litt pp hva dere tror han føler? For har han følelser eller liker meg veldig er ganske ikke dette en god ide. Men samtidig er jeg usikker på om det bare er noe han sier? Hva tror dere utifra det jeg skrev i hovedinnlegget?

Anonymkode: cc656...333

Umulig å vite. Vil du vite må du spørre han. 

Anonymkode: f4f71...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vel ikke knullekompis med en man ikke liker og finner attraktiv tenker jeg, så det trenger ikke være noe mer enn det. Men om du er redd for at han har fått følelser så bør du nok ta en prat med han, evt vurdere å avslutte.

Anonymkode: 2150f...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at en knullekompis ikke får lov/kan være hyggelig og gi komplimenter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min knullekompis gjør ikke annet enn å bygge hverandre opp. Vi bruker tid på hverandre, komplimenterer hverandre, koser på hverandre, snakker med hverandre og har fantastisk sex med hverandre. Grunnen til at det fungerer er at vi kommuniserer med hverandre. Fra dag én har vi snakket om hva vi ønsker av hverandre og hvordan vi ønsker at vår relasjon skal være, og skjer det noe som plager en av oss så snakker vi om det. Usminka og ærlig. Tror det er den eneste måten man kan opprettholde et slikt forhold uten å ødelegge for seg selv eller for hverandre. 

(tldr; vi har alle de beste delene av et forhold uten forpliktelsene og ansvaret.) 

Anonymkode: fd168...ee2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min knullekompis gjør ikke annet enn å bygge hverandre opp. Vi bruker tid på hverandre, komplimenterer hverandre, koser på hverandre, snakker med hverandre og har fantastisk sex med hverandre. Grunnen til at det fungerer er at vi kommuniserer med hverandre. Fra dag én har vi snakket om hva vi ønsker av hverandre og hvordan vi ønsker at vår relasjon skal være, og skjer det noe som plager en av oss så snakker vi om det. Usminka og ærlig. Tror det er den eneste måten man kan opprettholde et slikt forhold uten å ødelegge for seg selv eller for hverandre. 

(tldr; vi har alle de beste delene av et forhold uten forpliktelsene og ansvaret.) 

Anonymkode: fd168...ee2

Dere høres praktisk talt ut som kjærester :)

Åpent forhold kalles dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Froning skrev:

Dere høres praktisk talt ut som kjærester :)

Åpent forhold kalles dette. 

Som jeg skrev, alle de beste delene uten forpliktelser og ansvar. Det kalles ikke et åpent forhold, da ville jeg kalt det et åpent forhold. 

Anonymkode: fd168...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev, alle de beste delene uten forpliktelser og ansvar. Det kalles ikke et åpent forhold, da ville jeg kalt det et åpent forhold. 

Anonymkode: fd168...ee2

Ergo et åpent forhold. Dere kan kalle det noe annet, men handling sier mer enn ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min knullekompis gjør ikke annet enn å bygge hverandre opp. Vi bruker tid på hverandre, komplimenterer hverandre, koser på hverandre, snakker med hverandre og har fantastisk sex med hverandre. Grunnen til at det fungerer er at vi kommuniserer med hverandre. Fra dag én har vi snakket om hva vi ønsker av hverandre og hvordan vi ønsker at vår relasjon skal være, og skjer det noe som plager en av oss så snakker vi om det. Usminka og ærlig. Tror det er den eneste måten man kan opprettholde et slikt forhold uten å ødelegge for seg selv eller for hverandre. 

(tldr; vi har alle de beste delene av et forhold uten forpliktelsene og ansvaret.) 

Anonymkode: fd168...ee2

Hva skiller dere fra et vanlig kjærestepar? Hvilke forpliktelser og hvilket ansvar har dere ikke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Forundret.. skrev:

Er det slik at en knullekompis ikke får lov/kan være hyggelig og gi komplimenter?

De aller fleste jenter vil begynne å få ideer dersom du gjør det, så det beste for alle parter er å la være.

Anonymkode: 25e56...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Froning skrev:

Ergo et åpent forhold. Dere kan kalle det noe annet, men handling sier mer enn ord ;)

Jeg mener virkelig at du som ikke kjenner noen av oss skal definere et forhold som noe annet enn det vi opplever det som, det blir litt for dumt spør du meg. 

Hadde jeg rapportert til han noe som helst, hadde jeg gått til han for trøst, hadde han vært den første jeg hadde ringt for å fortelle nyheter og hadde vi snakka sammen hver dag eller sovet sammen hver natt ville jeg vært helt enig med deg - og aller viktigst, hadde vi vært forelska. Det er ingenting galt med åpne forhold for de som ønsker eller klarer å leve med åpne forhold. 

Vi er venner som har sex, punktum. Jeg mener man kan være friends with benefits, så fremst man kommuniserer ordentlig - hvis ikke får man holde seg til kun sex. 

Anonymkode: fd168...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jabx skrev:

Hva skiller dere fra et vanlig kjærestepar? Hvilke forpliktelser og hvilket ansvar har dere ikke?

Vi er venner, uten romantiske følelser. Vi ringer ikke hverandre og forteller nyheter, vi er ikke sjalu, vi står ikke i veien for at den andre skal finne en partner. Vi er ikke intime i offentlighet, vi snakker ikke om hverandre som partnere, vi deler ikke intim informasjon vi ikke ville delt med venner, vi er ikke førsteprioritet for hverandre, vi lever ikke et liv sammen og ønsker ikke det heller. Om det er likt et kjæresteforhold så er det ikke likt noe forhold jeg har hatt eller ønsker å ha. 

Anonymkode: fd168...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener virkelig at du som ikke kjenner noen av oss skal definere et forhold som noe annet enn det vi opplever det som, det blir litt for dumt spør du meg. 

Hadde jeg rapportert til han noe som helst, hadde jeg gått til han for trøst, hadde han vært den første jeg hadde ringt for å fortelle nyheter og hadde vi snakka sammen hver dag eller sovet sammen hver natt ville jeg vært helt enig med deg - og aller viktigst, hadde vi vært forelska. Det er ingenting galt med åpne forhold for de som ønsker eller klarer å leve med åpne forhold. 

Anonymkode: fd168...ee2

Da missforstod jeg utifra det du skrev først. Min feil.

Dere får kose dere uansett og gratulerer med at det har fått det til å funke gjensidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste jenter vil begynne å få ideer dersom du gjør det, så det beste for alle parter er å la være.

Anonymkode: 25e56...df1

Det er jo skikkelig fjernt å ikke kunne gi uttrykk for hva en synes da. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...