KristineDreams Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Hei! Jeg skal bake en gulrotkake om halvannen time, og trenger svar på følgende: Blir glasuren god dersom jeg bruker lettmargarin i stedet for meierismør? Det er kun det jeg har i hus og det er litt stress å måtte gå på butikken nå.. Glasuren skal bestå av 250 g smør, 400 g philadelphiaost og 500 g melis
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Trur det går helt fint😊👍🏻 Anonymkode: d0087...00f
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 26 minutter siden, KristineDreams skrev: Hei! Jeg skal bake en gulrotkake om halvannen time, og trenger svar på følgende: Blir glasuren god dersom jeg bruker lettmargarin i stedet for meierismør? Det er kun det jeg har i hus og det er litt stress å måtte gå på butikken nå.. Glasuren skal bestå av 250 g smør, 400 g philadelphiaost og 500 g melis Har du fløte? I så fall kan du blande pisket krem med kremosten, melisen, og en teskje vaniljesukker. Eventuelt kan du bare bruke kremost, melis, og vaniljesukker: http://www.yummly.co/#recipe/Whipped-Cream-Cheese-Frosting-508496
alabaster Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Margarin er ikke godt. Finn heller en annen glasur om du ikke får tak i smør!
KristineDreams Skrevet 18. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2017 Men.. men.. glasuren er den beste som finnes og denne margarinen syns jeg faktisk er veldig god for seg selv.. da burde det vel gå bra?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #7 Skrevet 18. mars 2017 54 minutter siden, KristineDreams skrev: Men.. men.. glasuren er den beste som finnes og denne margarinen syns jeg faktisk er veldig god for seg selv.. da burde det vel gå bra? Det går nok helt fint. Dette har veldig med smak og behag å gjøre. Jeg ville nok ikke synes kremen var like god som med ekte smør, men det betyr ikke at ikke du og andre vil synes det er like godt. (Bare ikke bruk Melange.) Anonymkode: 916e0...2ad
KristineDreams Skrevet 19. mars 2017 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2017 Tusen takk! Det ble vellykket 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå