Gå til innhold

TRENGER HJELP FORT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal bake en gulrotkake om halvannen time, og trenger svar på følgende:

Blir glasuren god dersom jeg bruker lettmargarin i stedet for meierismør? Det er kun det jeg har i hus og det er litt stress å måtte gå på butikken nå.. Glasuren skal bestå av 250 g smør, 400 g philadelphiaost og 500 g melis :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trur det går helt fint😊👍🏻

Anonymkode: d0087...00f

Gjest Zeitgeist
Skrevet
26 minutter siden, KristineDreams skrev:

Hei! Jeg skal bake en gulrotkake om halvannen time, og trenger svar på følgende:

Blir glasuren god dersom jeg bruker lettmargarin i stedet for meierismør? Det er kun det jeg har i hus og det er litt stress å måtte gå på butikken nå.. Glasuren skal bestå av 250 g smør, 400 g philadelphiaost og 500 g melis :) 

Har du fløte? I så fall kan du blande pisket krem med kremosten, melisen, og en teskje vaniljesukker. Eventuelt kan du bare bruke kremost, melis, og vaniljesukker: http://www.yummly.co/#recipe/Whipped-Cream-Cheese-Frosting-508496

Skrevet

Tusen takk! 

Skrevet

Margarin er ikke godt. Finn heller en annen glasur om du ikke får tak i smør! 

Skrevet

Men.. men.. glasuren er den beste som finnes :( og denne margarinen syns jeg faktisk er veldig god for seg selv.. da burde det vel gå bra? 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, KristineDreams skrev:

Men.. men.. glasuren er den beste som finnes :( og denne margarinen syns jeg faktisk er veldig god for seg selv.. da burde det vel gå bra? 

Det går nok helt fint. Dette har veldig med smak og behag å gjøre. Jeg ville nok ikke synes kremen var like god som med ekte smør, men det betyr ikke at ikke du og andre vil synes det er like godt. :) 

(Bare ikke bruk Melange.) 

Anonymkode: 916e0...2ad

Skrevet

Tusen takk! Det ble vellykket :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...