AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Har møtt en mann via Tinder for 2 mnd siden. Vi har vært på 4 dates og hatt jevnlig kontakt ca hver dag i denne perioden. Han har ikke prøvd seg på sex og bare fulgt meg til bussen etter hver date. Er dette positivt, med tanke på om han er seriøs? Det har vært litt snakk om at han vil jeg skal overnatte hos han men at vi får ta det en dag det passer. Vi er begge 34 år, vi har kysset ganske heftig og han sier han er betatt. Jeg er vant til at menn kaster seg over meg og flerrer av meg trusa omtrent så det her er litt uvant Anonymkode: b4e69...2cf
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Det vet jeg ikke. Hva sier magefølelsen din? Om en mann vil ha sex med deg tidligere så trenger det ikke å være et dårlig eller godt tegn, det kommer an på hvem du møter. Om en mann ikke vil ha sex med deg etter 4 dates, så trenger det ikke å være et verken bra eller dårlig tegn. Det kommer BARE an på hvem du møter. Å vente med sex kan bety så mangt. Det kan bety at han har seksuelle problemer og usikkerheter, det kan bety at han ikke har sexlyst, det kan bety at han ikke liker deg så godt enda og noen menn liker best å ligge med noen man liker. Samtidig kan det hende at han respekterer deg og tenker at du vil vente litt, og at det er greit å vente på noe godt, og at sex får komme når det passer...som for eksempel i en overnattingssituasjon. Anonymkode: 92cd6...f6c 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet jeg ikke. Hva sier magefølelsen din? Om en mann vil ha sex med deg tidligere så trenger det ikke å være et dårlig eller godt tegn, det kommer an på hvem du møter. Om en mann ikke vil ha sex med deg etter 4 dates, så trenger det ikke å være et verken bra eller dårlig tegn. Det kommer BARE an på hvem du møter. Å vente med sex kan bety så mangt. Det kan bety at han har seksuelle problemer og usikkerheter, det kan bety at han ikke har sexlyst, det kan bety at han ikke liker deg så godt enda og noen menn liker best å ligge med noen man liker. Samtidig kan det hende at han respekterer deg og tenker at du vil vente litt, og at det er greit å vente på noe godt, og at sex får komme når det passer...som for eksempel i en overnattingssituasjon. Anonymkode: 92cd6...f6c Jeg vet at det er vanskelig å vite hva han tenker, har ikke spurt heller fordi for min del trenger jeg ikke stresse med sex. Det er egentlig en befrielse å møte en mann som faktisk prøver å bli kjent med meg og ikke bare drar fram pikken uten videre. Men er ikke så ofte jeg møter sånne menn så derfor lufter jeg bare noen tanker.. Virker jo som han liker meg da, snakkes hver dag omtrent og han sier jo ofte at jeg ser bra ut og sånn. Og han er ganske lidenskapelig når han kysser meg for å si det sånn! Anonymkode: b4e69...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Tror egentlig det er et bra tegn. Jeg og kjæresten min er i begynnelsen av 20-åra, og sov sammen flere netter før vi hadde sex. Det har jeg ikke opplevd før med tidligere gutter, så jeg følte at han respekterte meg og ikke var påtrengende. Jeg visste at han likte meg og ikke var hos noen andre jenter, for vi pratet sammen hele tiden når vi ikke var ilag. Det var egentlig ganske fint at vi begge hadde blitt litt småforelsket før vi hadde sex, og at det ikke var sex som var grunnen til at det ble oss. Har aldri hatt et bedre forhold enn det jeg har med han nå Akkurat hvorfor daten din ikke prøver å ha sex med deg er det nok ingen andre enn han selv som vet. Men siden han ønsker at du skal overnatte, så er han helt sikkert klar for å ta det neste steget. Tror de fleste menn ikke ønsker å hoppe rett på en dame dersom de virkelig er interessert i henne, og det er jo bare bra om interessen kommer allerede før man ligger sammen Anonymkode: 4bd7c...f63 2
HrGrevling Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror de fleste menn ikke ønsker å hoppe rett på en dame dersom de virkelig er interessert i henne Anonymkode: 4bd7c...f63 Jeg tror dette er et viktig poeng. Sånn sett tror jeg det utelukkende er positivt. Jeg vil tro at han er genuint interessert i å bli kjent med deg når han fortsetter å holde kontakten uten å rushe med sexen. 2
Gjest Overrasket Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 Mye tipping i denne tråden uten nødvendigvis rot i virkeligheten. Det er en myte at antall stevnemøter uten sex forteller noe om hvor seriøs en fyr er.
Den mystiske Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 I og med at han er 34 år, så har han såpass livserfaring at han vet hva han foretar seg. Om han er sjenert eller ikke, kan jeg ikke svare på da jeg ikke har møtt han(eller deg TS). Det at han fortsatt er tålmodig, og tar kontakt med deg nesten daglig, gjør at han virker som en seriøs mann. Altså, han bryr seg om deg, og vil lære å kjenne deg. Allikevel, virker han som en oppriktig mann, og jeg anbefaler å utforske situasjonen videre. Dersom du selv med tid og stunder føler for å ha sex med han, vent til det blir en naturlig situasjon enn at det blir "stresset" fram. Dette kan i verste fall, skremme han unna, tror jeg. Lykke til med kjærligheten!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 Virker en smule unormalt. Sex er viktig for å etablere et forhold. Selv dengte løs på nettdatekjerringa på date 2 med mange juicy detaljer, men vi har nå vært gift i mange år og har etablert oss godt. Anonymkode: c44c9...8a9
Inwe Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 (endret) Kommer helt an på mannen. Jeg og min samboer hadde sex på første date, jeg har aldri hatt et bedre forhold. Vi er begge i overkant glad i sex så for oss var det bare naturlig. Han er også 34 (var 33 da vi møttes), jeg er 28 (har ikke fylt år etter vi møttes). Endret 20. mars 2017 av Inwe 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 På 18.3.2017 den 16.48, Overrasket skrev: Mye tipping i denne tråden uten nødvendigvis rot i virkeligheten. Det er en myte at antall stevnemøter uten sex forteller noe om hvor seriøs en fyr er. Helt enig... Det er mange menn der ute som venter med sex lenge, allikevel stikker de så fort de har fått det de vil ha, og så sitter man der og ikke skjønner noen ting av hva som egentlig skjedde. Samtidig har du de som er veldig "på" fra starten og samtidig interessert i noe seriøst. Så hvorvidt en mann er "på" med sex eller ikke har utrolig lite å si hvorvidt man er seriøs eller ikke. Tror nok man bør se etter andre tegn enn det Anonymkode: 98fcf...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #11 Skrevet 20. mars 2017 TS igjen, daten var hos meg i går og prøvde seg fortsatt ikke. Nå skal det sies at jeg er veldig forkjølet så skjønner at han ikke var helt der. Men i går snakket han mye om damer som kontakter han på tinder og sånn, det likte jeg ikke helt! Greit nok at vi ikke har snakket om eksklusivitet og sånt, men hvorfor ta opp at han blir sjekket opp på en date? Skjønner virkelig ikke hva han vil. Han er fortsatt veldig ivrig på å sende meldinger til meg. Bør jeg spørre om han bare er ute etter vennskap eller hva hadde dere gjort? Jeg har sagt før at jeg ikke syns noe om de som dater flere på en gang og at jeg er ute etter noe seriøst. Men hvis han ikke er interessert så oppfører han seg uansett merkelig. Anonymkode: b4e69...2cf
Arca Skrevet 20. mars 2017 #12 Skrevet 20. mars 2017 Hva vil du da? Vente med sex, eller ha sex? Du kan jo ta initativ hvis du vil ha sex. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 13 minutter siden, Arca skrev: Hva vil du da? Vente med sex, eller ha sex? Du kan jo ta initativ hvis du vil ha sex. Jeg vil egentlig vente, men blir bare så forvirra av fyren siden han er så hot & cold. Anonymkode: b4e69...2cf
Arca Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil egentlig vente, men blir bare så forvirra av fyren siden han er så hot & cold. Anonymkode: b4e69...2cf Da er det bare å vente og se da, og ikke overtenke ting.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 Jeg var 'kompis' med en kar i flere måneder fordi han angivelig styret med en annen, han bare begynte å holde kjeft om henne, å flørte en del med meg. Til slutt, etter flere måneder, havnet vi i seng, og DA kom det frem at hun andre fremdeles var i bildet. Så å vente med sex eller ikke, er for meg null tegn på seriøsitet eller ikke, han her var bare usikker på seg selv, og torde ikke være mer på, på tross av at jeg merket hele veien vi har kjent hverandre at det var 'mer enn vennskap' mellom oss.. Jeg syns du skal spørre han rett ut jeg. Kanskje han slang ut dette med andre damer, fordi han syns du er for lite på, for å skape litt sjalusi eller noe. Men spør han, hva han tenker om datingen deres fremover, og at du ikke ønsker å gå videre med han, om han ikke vil date deg eksklusivt. Anonymkode: 4fcad...4ee
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #16 Skrevet 20. mars 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS igjen, daten var hos meg i går og prøvde seg fortsatt ikke. Nå skal det sies at jeg er veldig forkjølet så skjønner at han ikke var helt der. Men i går snakket han mye om damer som kontakter han på tinder og sånn, det likte jeg ikke helt! Greit nok at vi ikke har snakket om eksklusivitet og sånt, men hvorfor ta opp at han blir sjekket opp på en date? Skjønner virkelig ikke hva han vil. Han er fortsatt veldig ivrig på å sende meldinger til meg. Bør jeg spørre om han bare er ute etter vennskap eller hva hadde dere gjort? Jeg har sagt før at jeg ikke syns noe om de som dater flere på en gang og at jeg er ute etter noe seriøst. Men hvis han ikke er interessert så oppfører han seg uansett merkelig. Anonymkode: b4e69...2cf Han vil kanskje gjøre deg oppmerksom på at han er ettertraktet når han snakker om tinder. Muligens vil han ha deg til å ta steget videre. Eventuelt vet han ikke hvordan han skal ta opp ting og snakket om tinderdelen for å sjekke om du dater andre eller om dere er eksklusive? Anonymkode: 09652...927 1
Gjest Overrasket Skrevet 20. mars 2017 #17 Skrevet 20. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig... Det er mange menn der ute som venter med sex lenge, allikevel stikker de så fort de har fått det de vil ha, og så sitter man der og ikke skjønner noen ting av hva som egentlig skjedde. Samtidig har du de som er veldig "på" fra starten og samtidig interessert i noe seriøst. Så hvorvidt en mann er "på" med sex eller ikke har utrolig lite å si hvorvidt man er seriøs eller ikke. Tror nok man bør se etter andre tegn enn det Anonymkode: 98fcf...c1f Akkurat! Kan jo bare ta meg selv som eksempel. Det var en gang jeg ikke var så veldig seksuelt "på" og brukte lang tid mot å utvikle den siden av forholdet. En dag skjønte jeg at jeg rett og slett ikke var tiltrukket, selv om hun var en flott dame på andre måter, og avsluttet det hele. Så der pekte fraværet av sex rett og slett mot manglende fysisk tiltrekning. I mostsatt fall startet det lengste forholdet jeg har hatt med sex etter noen få timer fra vi møttes ... Man kan konkludere av det hva man vil. Nå sier jeg ikke jeg at mine subjektive opplevelser er en fasit på hvordan menn fungerer. Jeg prøver faktisk å bevise det motsatte, at det ikke finnes én fasit som gjør at man kan trekke desamme konklusjonene om alle menn med samme atferdsmønster.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #18 Skrevet 20. mars 2017 Kanskje du ikke et så attraktiv lenger? Anonymkode: 72843...88a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #19 Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke et så attraktiv lenger? Anonymkode: 72843...88a Lenger? Vi har datet i 2 mnd. Har ikke forandret meg nevneverdig på 2 mnd. Så tøff du er som slenger dritt til folk du ikke kjenner på nett forresten Anonymkode: b4e69...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #20 Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, Overrasket skrev: Akkurat! Kan jo bare ta meg selv som eksempel. Det var en gang jeg ikke var så veldig seksuelt "på" og brukte lang tid mot å utvikle den siden av forholdet. En dag skjønte jeg at jeg rett og slett ikke var tiltrukket, selv om hun var en flott dame på andre måter, og avsluttet det hele. Så der pekte fraværet av sex rett og slett mot manglende fysisk tiltrekning. I mostsatt fall startet det lengste forholdet jeg har hatt med sex etter noen få timer fra vi møttes ... Man kan konkludere av det hva man vil. Nå sier jeg ikke jeg at mine subjektive opplevelser er en fasit på hvordan menn fungerer. Jeg prøver faktisk å bevise det motsatte, at det ikke finnes én fasit som gjør at man kan trekke desamme konklusjonene om alle menn med samme atferdsmønster. Det kan jo være han ikke er tiltrukket av meg, jeg ser den, men da er det så rart at han kontakter meg hele tiden og sier jeg er så pen og alltid ser så bra ut. Hadde det vært meg hadde jeg bare sagt jeg ikke var interessert. Anonymkode: b4e69...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå