Gå til innhold

Kan noen tysk?

Emelytullekopp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha muntlig prestasjon i tysk om noen dager. I prestasjonen skal jeg overdrive bruken av konjunksjoner, subjunksjoner og relativpronomen. Jeg skal snakke om meg selv, vil noen være så snill og skrive noen eksempler på setninger om hva jeg kan si om meg selv?

Takk på forhånd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ich heise.... und ich wohne in.... ich bin.... jahre alt. 

Anonymkode: 385ec...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du könntest z.B sagen: Ich weiss, es wäre besser, wann ich diese Arbeit selber gemacht hätte, so dass ich was gelernt hätte. Leider wollte ich lieber faulenzen und habe in einen Onlineforum nachgefragt ob jemand dies für mich machen wollte... Deswegen stehe ich Heute vor euch und halte diese Rede ohne zu verstehen worüber ich spreche. Vielen Dank und bis nächstes Jahr (wann ich wieder hier stehe und alles wiederholen weil ich bei diese Prüfung durchgefallen bin..)

Anonymkode: 164e2...710

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ich heisse .... und Ich bin ein besserwisser :)

Anonymkode: 9e3c7...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.google.com/translate er forresten kjekk å ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

www.google.com/translate er forresten kjekk å ha :)

Bare litt, noen av settningene blir litt rare og noe feil.

Dobbelt sjekk andre veien med Bing Translator.

Anonymkode: 3c5ae...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2017 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Du könntest z.B sagen: Ich weiss, es wäre besser, wann ich diese Arbeit selber gemacht hätte, so dass ich was gelernt hätte. Leider wollte ich lieber faulenzen und habe in einen Onlineforum nachgefragt ob jemand dies für mich machen wollte... Deswegen stehe ich Heute vor euch und halte diese Rede ohne zu verstehen worüber ich spreche. Vielen Dank und bis nächstes Jahr (wann ich wieder hier stehe und alles wiederholen weil ich bei diese Prüfung durchgefallen bin..)

Morsomt da...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amaha skrev:

Morsomt da...:fnise:

Danke! Es freut mich, dass Einige dich über meine Hilfe freut. ;) Schade, habe nichts mehr von die faule Schülerin gehört..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Danke! Es freut mich, dass Einige dich über meine Hilfe freut. ;) Schade, habe nichts mehr von die faule Schülerin gehört..

Bare hyggelig :fnise: Nei ble stille gitt, får håpe hun ikke tok i mot "hjelpen" din da. Synd da, men det er nok bare å følge med i timene skal en lære seg tysk. Eller være tysk/ ha tysk familie:nori: ...jeg kan lese og snakke tysk, men ikke skrive(godt nok):ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21/03/2017 den 19.39, AnonymBruker skrev:

Danke! Es freut mich, dass einige SICH über meine Hilfe erfreut haben. Schade nur, dass ich nichts mehr von DER FAULEN Schülerin gehört habe. 

Wenn schon, denn schon, Schnuckiputz. Kann ja nicht so schwierig sein, oder? 

Anonymkode: 289be...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...