Gå til innhold

Feildiagnosert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente i 20 åra som er feildiagnosert. Jeg mistenker at jeg har ADD eller Autisme. Jeg hadde ikke språk før jeg var 3-4 år. Om jeg leser om ADD og Autisme så er det som å lese meg. Jeg har en annen diagnose nå for tiden, men jeg vil ikke si hva det er her fordi det kan være lett og kjenne meg igjen om jeg kjenner noen her inne. Jeg vil diagnosere meg på nytt, men de nærmeste rundt meg mener jeg burde vente fordi ting har akkurat roa seg med meg. Jeg har ikke så mye press rundt meg for tiden. Jeg har hatt mye press med skoler og jobb, men siden jeg bare er ut i jobb nå så mener de at jeg burde slappe av litt før jeg skal ta masse tester som jeg blir sliten av. De mener jeg burde vente et halvt år bare for og ha det litt rolig og nyte den rolige tiden som jeg ikke har hatt på mange år. Jeg har blitt mye mobbet og det har vært masse press fra alt rundt meg så jeg skjønner det, det høres lurt ut, men jeg vil få svar så fort som mulig også.

Sorry for et rote innlegg, men jeg ville ha det ut. Er dere enig med at jeg burde vente litt? Og eller bare ta tiden til ro før jeg skal gjennom en ny diagnosering? 

Anonymkode: a28bf...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta tiden din :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...