AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Er det noen her som har opplevd å føle at de har løse tenner? Jeg har de siste dagene blitt litt opphengt i den ene fortanna og hjørnetanna mi da de begge føles som om de er noe løse - de rikker seg litt når jeg dytter på de med to fingre. Jeg har i grunn slitt litt med bihulebetennelse i hele vinter og har av den grunn hatt noe tannverk her og der som har forflyttet seg litt rundt i munnen, men jeg har ingen smerter på de tennene som føles løse. Jeg er 23 år og har enda ikke fått noen visdomstenner, så jeg frykter egentlig at det er en tann på vei ut baki der som gjør at tennene mine flytter noe på seg og derfor føles løse. Jeg har også noe form for ekstra fylling på den ene fortanna mi, først og fremst pga. tidligere syreskade, men også litt for å tette igjen litt av mellomrommet jeg har mellom tennene. Kan det være fyllingen som kjennes løs? Noen som har noe erfaring med dette? Har aldri opplevd noe lignende og er jo selvsagt redd for at hele tannen skal falle ut. Haha, huff. Tenker at jeg ringer tannlegen mandag morgen så hun kan finne ut helt sikkert hva dette kan være. Anonymkode: f598b...15b
Honey Dew Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 (endret) Kan du ha tannkjøttbetennelse? Endret 18. mars 2017 av Honey Dew
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå