AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har et øyelokk som henger veldig på det ene øyet. Det begynner nå å bli så ille at jeg ønsker meg en operasjon. Øyevippene på det ene peker jo liksom oppover, mens øyevippene peker nedover og over øyet liksom. Problemet er at jeg på dette øyet ikke ser, på grunn av en tidligereskade. Derfor kan jeg ikke si at det hemmer synet. Da det allerede er hemmet. Det bare er kosmetisk stygt, det gjør at det blir enda tydeligere at det er noe galt. Sminke blir ganske håpløst også. Kan jeg få dette dekket? Er det fastlege jeg tar kontakt med? Anonymkode: a523d...165
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Ingen som har erfaring? Anonymkode: a523d...165
scrabble Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Du kontakter fastlege for å få en henvisning. Så vurderer en øyelege deg, om du kan få det dekket. Om ikke, kan du betale det selv. Nedsatt synsfelt er kriteriet. Jeg skal opereres på onsdag.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, scrabble skrev: Du kontakter fastlege for å få en henvisning. Så vurderer en øyelege deg, om du kan få det dekket. Om ikke, kan du betale det selv. Nedsatt synsfelt er kriteriet. Jeg skal opereres på onsdag. Tok det lang tid fra du var hos lege før du fikk operasjon? Anonymkode: a523d...165
scrabble Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 På 8. mai 2017 den 18.32, AnonymBruker skrev: Tok det lang tid fra du var hos lege før du fikk operasjon? Anonymkode: a523d...165 Hei, nei.. det tok under 2 uker. Men det var fordi fastlegen sendte henvisningen direkte dit hvor det var kortest liste. Lønner seg å sjekke det først. Helsenorge.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå