AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #21 Skrevet 19. mars 2017 41 minutter siden, takk skrev: Har aldri skjønt hvorfor mannen skal ha mer rett på eget lekerom enn dama. Det bare er slik. Anonymkode: 92f43...c52
OPIgirl Skrevet 19. mars 2017 #22 Skrevet 19. mars 2017 På 18.3.2017 den 1.37, AnonymBruker skrev: Dette symbloiserer bare hvor jævlig det er å ha kone. Anonymkode: b3ec5...5d9 Det er vel ett fritt valg det.
skruf Skrevet 19. mars 2017 #23 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Må lukte noe inn i helvete av gjæringen. Anonymkode: 92f43...c52 Det lukter helt forferdelig når mesken koker! Men det er bare da det lukter. Så, da passer jeg på å ikke være hjemme mens det skjer Jeg har forsåvidt også min egen hule i huset, dvs biblioteket. Det rommet er det nesten bare jeg som bruker. Mange bøker langs alle veggene, godstol, peis, kaffemaskin.. Endret 19. mars 2017 av skruf
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #24 Skrevet 20. mars 2017 På 3/19/2017 den 1.29, takk skrev: Har aldri skjønt hvorfor mannen skal ha mer rett på eget lekerom enn dama. Det er jo gjerne et kompromiss som nesten gir dama enerett til å bestemme over resten av huset. Du kan til sammenligning forestille deg at hele huset så ut som bildene over, mens du hadde et lite rom med en hvit sofa og myke puter og blomstervaser og noen gipsbokstaver som stavet et og annet tilfeldig engelsk ord. Men jeg er enig med deg. Hvilken av partene som trenger et slikt rom beror ikke på kjønn, men på interesser. Hvis hun er hjemmekinoentusiast mens han liker turer i skog og mark så er det klart at det er hun som har mest behov for dette rommet. Anonymkode: 46308...50e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå