AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Hei! Har et veldig spesielt spørsmål ang Facebook. Er det mulig å ha en helt skjult Facebook? Jeg mener med at folk ikke kan søke meg opp. Er ikke interessert i at alle man kan legge meg til som venn. I form av ekser, venner til andre venner, venner sine kollegaer, alt av familie, folk jeg sjeldent møter etc etc etc.... Er veldig lei av å ha hundrevis av folk som "venner" som jeg egentlig ikke har noe som helst kontakt med, hvis dere skjønner. (Ja, jeg vet at man bare kan ignorere eller ikke trykke godta på venneforespørsel.. Men er bare lei av maset ) Så derfor lurer jeg på dette med å ha en skjult Facebook. Om det i det hele tatt er mulig. Anonymkode: 01248...d7f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Du kan velge hvem som kan legge deg til som venn, dvs at ingen kan legge deg til, i ditt tilfelle. Anonymkode: 449c8...830
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Du kan også velge å blokkere mennesker, det har jeg gjort med ekser jeg ikke vil ha kontakt med. Anonymkode: 449c8...830
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå