Gå til innhold

Big Bite

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din favoritt her?
Jeg foretrekker Sub med Kylling Karri eller Kylling fajita, da gjerne med ekstra ost og nacho. Kjøper alltid halv sub, da jeg syns dette er nok for meg.

Jeg likte ikke pizzasuben, da sausen var litt kvalmende. Karbonade var ok, men litt for mektig for småspiste meg.

Noen som har testet biffsnadder sub'en? Var den ok?

Anonymkode: 34048...d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes alltid at det smaker så lite.

Anonymkode: 28185...915

Skrevet

Jeg tar bare salat på, dårlig veggisutvalg der. Så det er jo ganske kjedelig.

Skrevet (endret)

Min Faste big bite er alltid med Karbonade og ekstra ost, Remulade alle grønnsaker/salater fint brød og osten smeltet! :mynona: Pleier å ta en halv til meg. Samboer spiser egentlig litt forskjellig, men pleier bare ta en dagens da han ikke har noen favoritt. Han spiser en hel. Med grovt brød som regel.

Endret av Sool
Gjest Fenrir
Skrevet

Den med taco og den med tunfisk :P Har ikke smakt så mange forskjellige der da jeg spiser veldig sjeldent på Big Bite.

Skrevet

De få gangene jeg har spist der, så har jeg spist tacowraps. Den er god :rolleyes:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Laks og eggesalat 😉👌🏻.

Anonymkode: b2072...77d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tex-mex :rodmer:

Tar gjerne i mot forslag på hvordan man kan lage noe tilsvarende hjemme. Er det bare å blande tacokrydder, bittelitt kjøtt og majones, tro? (Og masse salat, paprika og løk da). 

Anonymkode: e7fda...529

Skrevet

Hvis jeg spiser der er det alltid kylling i karrimajones.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst til å lage sånn hjemme, men hvor får jeg tak i slike fine baguetter/rundstykker?

Anonymkode: 34048...d0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker tacowraps med ost, kjøtt, grønnsaker, sauser og ikke minst en liten neve jalapeños 😀 Brødene var gode før - kjøper kun grovt - men sist jeg spiste det, var det tørt og for mye stekt...

Før pleide jeg å kjøpe kun brød som jeg fikk ta med hjem. Vet ikke om det er slik alle får, men fikk hvertfall det der vi bor for noen år siden 👍🏻

Anonymkode: e6389...931

AnonymBruker
Skrevet

Velger alltid bigbite med texmex. Pleier å ta en hel en med fint brød. 

Anonymkode: be185...0e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...