Gå til innhold

Krever vi kvinner for mye av mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mariahoili.blogg.no/1489568696_krever_vi_kvinner_for_mye_av_mannen.html

Noen ganger tenker jeg stakkars menn. Jeg har følelsen av, inklusive meg selv, at kvinner kjefter og smeller mer en nødvendig.r

 

Jeg skal holde meg unna det biologiske aspektet i dag og gå over til antagelser og synsing. Utifra mange artikler jeg leser på nett. Rømmer mange menn hjemmebane og ønsker heller å jobbe overtid og være mest mulig borte fra hjemme i våre dager.

Jeg spør meg selv hvorfor? Er det mange der ute som lever i ulykkelige forhold og ekteskap? I så fall hvorfor velger man å bli?

Menn er ikke like kompliserte som kvinner (no offence) Heldigvis.

Men jeg tror nok at de har mange av de samme kravene, i tillegg til noen som ikke nødvendigvis er like viktig for kvinner.

Jeg studerer litt om hva menn foretrekker og de er nok ganske så overfladiske i tillegg til at de foretrekker den trygge basen.

Menn elsker vakre kvinner, her teller symmetri og fasong. Utseende er viktig for tiltrekning.

Kjærlighet er viktig, samme med omsorg, ambisjoner og mål, selvtillit og intelligens. Sistnevnte overasker meg en smule og kan bety at mannen setter større pris på karrierekvinner en morsfigur?

Anonymkode: 91e05...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner flest krever for lite av mannen

Anonymkode: 76c84...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider