Gå til innhold

Ikke pirrende å suge mannen sin?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har vært sammen en stund, og før vi ble sammen fortalte hun meg at hun elsket å suge, og den første tiden var det også en normal del av sex for oss.

Problemet for meg er at det virker som om hun synes det er fælt eller travelt å suge meg. Tok opp dette et halvt år etter at hun sluttet totalt å ta initiativ til oralsex på meg og fikk beskjed om at det hadde med smak å gjøre. Ble enda mer nøye på å vaske meg nedentil med intimsåpe tidlig og sent etter dette, men allikevel har ikke ting blitt noe bedre. Det skal nevnes at jeg slikker henne så ofte hun vil og at vi har god sex ellers, men akkurat det med sugingen har blitt ganske sårt for meg.

Det jeg tror nå er at hun ikke synes det er spennende eller tennende å suge meg, i motsetning til de hun har vært med tidligere. Det er selvfølgelig ganske sårende. Er dette noe damene her kjenner seg igjen i?

Anonymkode: 18090...30a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har vært sammen en stund, og før vi ble sammen fortalte hun meg at hun elsket å suge, og den første tiden var det også en normal del av sex for oss.

Problemet for meg er at det virker som om hun synes det er fælt eller travelt å suge meg. Tok opp dette et halvt år etter at hun sluttet totalt å ta initiativ til oralsex på meg og fikk beskjed om at det hadde med smak å gjøre. Ble enda mer nøye på å vaske meg nedentil med intimsåpe tidlig og sent etter dette, men allikevel har ikke ting blitt noe bedre. Det skal nevnes at jeg slikker henne så ofte hun vil og at vi har god sex ellers, men akkurat det med sugingen har blitt ganske sårt for meg.

Det jeg tror nå er at hun ikke synes det er spennende eller tennende å suge meg, i motsetning til de hun har vært med tidligere. Det er selvfølgelig ganske sårende. Er dette noe damene her kjenner seg igjen i?

Anonymkode: 18090...30a

Det kan jo hende hun rett og slett har blitt lei. Hvor ofte har dere det? Av og til kan det hjelpe med en pause. Jeg blir i hvert fall lei hvis det er en vane og forventes. Liker å overraske og at det er variasjon i sexlivet. Det gjelder alt da. Ikke bare suging.
Dessuten har hva du spiser mye med smak å gjøre. Du burde spørre litt mer om hva hun mener med smak??

Ellers blir det for dumt med "i motsetning til de hun har vært med tidligere". Finnes ikke noe mer avtennende enn en mann som driver å sammenligner hva man har gjort før. Folk forandrer seg. Det har du og gjort.

Anonymkode: 17539...8c6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det i alle forhold etter en stund. I starten er alt bare bra.

Anonymkode: b7ceb...019

• Liker 1
Skrevet (endret)

Med min ex, var det en "plikt" jeg utførte en gang i mellom. Han tente meg ikke, og synes det hele var et ork og gjorde meg diekte kvalm. At han maste om det, gjorde det ikke bedre og forakten bare økte. 

Nå, i dag gir jeg BJ hver dag. Fordi jeg virkelig TENNER på min samboer og nyter det. Vi er sammen på tredje året, og jeg finner ham deiligere i dag enn da vi møttes. Kommer aldri å slutte å være forelsket i ham. 

Skulle ønske jeg ikke hadde kastet bort så mange år av mitt liv på å være sammen med et menneske jeg ikke begjærte. Fysisk tilltrekning/begjær er undervurdert. 

Endret av Perle
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan være et ork helt ærlig spesielt om han bruker lang tid og så videre. Greia er nok å inkorporere det med at hun blir stimulert på en eller annen måte samtidig, greier dere det får begge glede av det. 

Anonymkode: 528dc...b53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg handler det litt om jeg får respons og om det virker som han synes det er deilig. 

Masing og om det føles som press gjør det ikke mer tennende akkurat. Det å sitte og sammenligne hvor mye man gjør i forhold til hverandre er heller ikke veien å gå. Det er ingen konkurranse om hvem som gjør mest. Sånne ting kan også gå litt opp og ned. 

Det hjelper deg i hvert fall ikke å sitte og tro at ting er slik og sånn. Du blir altså såret over noe som ikke nødvendigvis er reelt. 

Ville gitt henne litt tid og ikke mase og spørre så mye om det. Kanskje det er blitt kjedelig hvis dere stort sett gjør det samme hver gang? 

Anonymkode: f484b...64e

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende hun rett og slett har blitt lei. Hvor ofte har dere det? Av og til kan det hjelpe med en pause. Jeg blir i hvert fall lei hvis det er en vane og forventes. Liker å overraske og at det er variasjon i sexlivet. Det gjelder alt da. Ikke bare suging.
Dessuten har hva du spiser mye med smak å gjøre. Du burde spørre litt mer om hva hun mener med smak??

Ellers blir det for dumt med "i motsetning til de hun har vært med tidligere". Finnes ikke noe mer avtennende enn en mann som driver å sammenligner hva man har gjort før. Folk forandrer seg. Det har du og gjort.

Anonymkode: 17539...8c6

Det er ikke det han sammenligner. Han sammenligner sin egen attråverdighet mot de hun har hatt tidligere. Han er usikker på seg selv, og lurer på hva som er galt med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Folk forandrer seg. At hun likte noe en gang, betyr ikke at hun liker det resten av livet. Du var bare uheldig med timingen.

Eller det kan være at du har mindre penis enn hun er vant med. Tro meg, ikke så digg å suge på en penis på størrelse med en tommeltott.

Anonymkode: 085ed...fec

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Perle skrev:

Nå, i dag gir jeg BJ hver dag.

Riiiiighht.  Hver dag ...hahaha!  

Anonymkode: dcc10...7f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stimulert av han mens jeg gi BJ og da får vi begge noe.  

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig hva vi damer sier og gjør i starten av et forhold for å være sikker på å beholde den nye kjæresten. 
BJ er noe av det kjedeligste jeg vet. Jeg gjorde det på ham i begynnelsen, men synes ikke det gav meg noe. Det er lite vits i å gjøre ting som jeg selv synes er avtennende. Da blir sexen stusselig for oss begge. Vi har mye annet som vi liker godt begge to, da. 

Anonymkode: eec3b...eab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å suge, men ikke om han maser eller forventer det hver dag. Det kan også bli kjedelig å suge lenge, mannen min bruker veldig lang tid på å komme og kjeven min er ødelagt lenge før han kommer, så jeg suger han sjelden til mål. 

Snakk med henne, spør om det er noe du kan gjøre. Ikke snakk om det i senga, gjør det i en vanlig setting. 

Anonymkode: 5b6f0...d84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BJ er noe av det kjedeligste jeg vet. Jeg gjorde det på ham i begynnelsen, men synes ikke det gav meg noe. Det er lite vits i å gjøre ting som jeg selv synes er avtennende. Da blir sexen stusselig for oss begge. Vi har mye annet som vi liker godt begge to, da. 

Hvis du spør han så vil han nok gjerne ha sugingen tilbake i sexlivet. Han vil sikkert erstatte det med noe annet som du mener dere begge liker veldig godt.

Anonymkode: 1494c...0fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å suge, men ikke om han bruker lang tid. Bruker du lang tid? I begynnelsen av et forhold er alt spennende med partneren for man ikke har utforsket så mye. Så da er alt deilig. Men etterhvert når hverdagene kommer, så kan det bli et slit når han bruker veldig lang tid på å komme. En mann som stønner og virkelig viser at han digger det og at han er så kåt at han spruter fort, da er det kjempedeilig. Gir han derimot ingen lyd og bruker ulidelig lang tid, er det bare et slit.

Anonymkode: 34992...b34

• Liker 13
Skrevet

Tipper hun er som mange andre. Skryter på seg litt til å begynne med, og når forholdet har satt seg blir hun mer seg selv. Det som et synd er at man da etterhvert mister lyst til å gjøre det lille ekstra for partner også, når det kun går en vei. 

AnonymBruker
Skrevet

Forstår henne godt. BJ er KJEDELIG.

Anonymkode: 08185...1f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du når hun suger da?

Ligger du helt stille?

Gjør du noe for å tilfredsstille henne samtidig?

Eller er du som eksen min at du blir veldig hardhendt? Her var det snakk om lugging, ignorering av singnaler, holde meg fast, presse hodet mitt lenger ned om jeg prøvde å komme opp. Jeg liker det røft til en viss grad, men ikke om signalene mine blir ignorert. Jeg vil ikke opp for å være slem, men fordi jeg sliter. 

Anonymkode: e8ee5...c19

Skrevet (endret)
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg gidder virkelig ikke juge på et anonymt forum. 

Når dette virker heeeelt "fjernt" for deg, er det noe som sier meg at du neppe kommer til å oppleve dette selv. To bad for you! 

Alle kan ikke være like sugbare vet du.  :troest:

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh ja.. jeg blir også sugd hver dag av ei som elsker å suge. Problem med det eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan suge mannen som forspill, men ikke som avslutning,  fordi det tar han en halvtime å komme med BJ. Tar han 40 min til en time å komme ved vanlig sex, men det er mer greit da vi begge får noe ut av det. Å få munnen pult i en halvtime er slitsomt og vondt.

Med eksen min så ga jeg mye BJ i starten av forholdet, men pga hans etterhvert manglende hygiene så luktet og smakte penisen rett og slett ekkelt, han røyket mye og drakk mye kaffe så sæden smakte høgg. Så det dabbet av mer og mer, til slutt så sluttet jeg helt. Selv om han ble mer renslig og roet ned på både røyk og kaffe, så klarte jeg rett og slett ikke fordi jeg hadde fått en sperre i hodet etter lang tid med ekkel forbindelse med hans penis. Får vel legge til at jeg sa ifra tidlig om at han burde både vaske seg og droppe røyk og slikt, men han gjorde det aldri. (I tilfellet noen skulle kommentere at jeg burde ha sagt ifra)

Anonymkode: 1f063...3ce

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...