Gå til innhold

Han vil ha analsex!! Er han homo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min har spurt om han kan ha analsex med meg. Hvorfor?? Han sier at han tenner på det men det eneste jeg tenker da er at han må jo være homofil? Altså, jeg har en fitte som er skapt for å bli knullet i, så hvorfor vil han ta meg i rumpa? Han sier jeg har sykt trang fitte så det er ingenting galt med fitta mi. Den er også glattbarbert og jeg har ikke store indre kjønnslepper. :( Men tydeligvis tenner han ikke på meg (eller kvinner) lengre, siden han vil ha analsex. 

Anonymkode: 69a09...222

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du er ikke homo fordi du liker analsex.

Anonymkode: e0be0...457

• Liker 3
Skrevet

Er du kvinne? Har du kvinnekropp? Vil han ha sex med deg? I så fall - ikke homoseksuell. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herrefred. Nei han er ikke automatisk homo fordi han vil ha anslsex. Det der er bare noe menn har fått for seg at er digg fordi det er "dirty" og trangere (en vagina vil aldri bli line trangt som et rumpehull)

Anonymkode: b8745...4a6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du er ikke homo fordi du liker analsex.

Anonymkode: e0be0...457

Mer homo enn hetero. Forskjellen mellom å ta en gutt i rumpa kontra det å ta ei jente i rumpa er lik null.

Anonymkode: 0cc0b...dbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer homo enn hetero. Forskjellen mellom å ta en gutt i rumpa kontra det å ta ei jente i rumpa er lik null.

Så bifil da. Siden det ikke bare er menn som har anal så må lysten på analsex bety at man er bifil. Man ønsker å gjøre noe som er mulig med begge kjønn. Om man skal være latterlig kan man i alle fall gi bitte litt mening.

Anonymkode: 55400...49a

Skrevet

Herregud, da er det jammen mange homoer i verden! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nice meme

Anonymkode: d397f...6e9

Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Å ha lyst på analsex betyr å ønske seksuell variasjon. 

Man er homofil dersom man forelsker seg i samme kjønn, alternativt bifil om en forelsker seg i begge kjønn. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bifil da. Siden det ikke bare er menn som har anal så må lysten på analsex bety at man er bifil. Man ønsker å gjøre noe som er mulig med begge kjønn. Om man skal være latterlig kan man i alle fall gi bitte litt mening.

Anonymkode: 55400...49a

Undergjørende å høre en fornuftens røst i ødemarken!

Skrevet

Er så lei av infantile holdninger og konklusjoner her inne.

Aksepter at folk har forskjellige ønsker. Sett de grenser du ønsker for deg uten å rakke ned på "kjæresten" din.

AnonymBruker
Skrevet

Biologisk sett så skal ikke hetero menn tenne på rumpehull fordi de vet på forhånd at fitta funker mye bedre, og er renere. Rumpehull ser jo stygge ut sånn utseendemessig så det en ingen grunn til at noen skal stikke kuken sin inni ett. Det er jo det styggeste som finnes på menneskekroppen.

Anonymkode: 69a09...222

• Liker 2
Skrevet

Hvis han vil ha analsex med deg tenner han jo på deg da? 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen min har spurt om han kan ha analsex med meg. Hvorfor?? Han sier at han tenner på det men det eneste jeg tenker da er at han må jo være homofil?

Det er ikke noe iboende homofilt ved analsex. Homofile menn tenner ikke spesielt på analsex i seg selv, men på å være nær og intim med en annen fyr. Kombiner dette med at mange homofile menn tenner på mannerumper, så får du gode grunner til at homofile menn har analsex. Med mindre typen din insisterer på å bare ta deg analt bakfra og nekter å kysse / se på ansiktet ditt er det liten grunn til å anta at det ligger noe annet enn et ønske om variasjon, dominans og grenseoverskridende lek bak dette. Svært aggressiv oppførsel mot kvinner under sex kan være et tegn på dypt undertrykt homofili, men jeg vil også tro at lek med / lugging av en kvinnes lange hår er typisk hetro, da langt hår og lugging er mer uvanlig blant homofile menn.

Skrevet

Uten tvil en skaphomse. Snart begynner vel han å forlange blowjobs, som er enda mer gay.

• Liker 1
Skrevet

ts er troll

Skrevet

Han tenner på kvinner, har sex med kvinne.. altså er han straight.. 

det å ville ha analsex, har ikke noe med sexuell legning å gjøre, bare tenningsmønster.
Analsex er gøy det, om det blir gjort riktig. Noen gjør det for å piffe opp sexlivet litt, kanskje han har lyst å experimentere med deg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd.

Anonymkode: d6b46...45f

• Liker 1
Skrevet

Ja, han er homo. Gjør det slutt og gå fra ham.

Han har sex med kvinner og vil ha anal sex med jente. Så du bør gjør det slutt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...