Gå til innhold

September bruder!!


Sannasol

Anbefalte innlegg

Hei hei igjen!

Nei, slør det vet jeg lite om, da jeg ikke skal ha selv. Men det høres jo pent ut med litt perler på sløret da. Men det er kanskje noe i det at det er jo kort tid igjen, og hvis det ikke blir pent blir kanskje sløret ødelagt?

Du får snakke med noen slør-eksperter.

Ellers etterlyser jeg lista til "Ragnhild". Hei hvor er du? :P

Jeg selv har begynt å stresse litt nå. Føler at jeg maser på alt og alle rundt meg, og må låne en masse utstyr både her og der.

Skal ha fri i 2 dager før bryllupet, og det blir sikkert stress-dager de luxe.

To venninner av meg skal heldigvis ta seg av dekking og bordpynting så det er jeg sikker på er i trygge hender.

Men, er det noen som vet hvor mange poteter det går på et kilo? Og hvor mange gulerøtter? Skal ha dugnad på rensking av dette fredagen før, og skulle gjerne visst hvor mye jeg må kjøpe? :roll:

Heisveis fra meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he, nervøsiteten går i bølger. :wink: Det går nok bra med oss skal du se.

Når det gjelder poteter og gulrøtter kommer det jo an på størrelsen, da ! :ler: Kan du ikke gå på RIMI og teste, det henger stort sett fortsatt vekt i de fleste grønnsaksdisker selv om det veies i kassa ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi!

Nei akkurat dette har jeg ikke greie på...Kanskje du kunne prøvd å sy på bare et par perler og se det an om det blir pent. Men det er som sannasol sier kanskje litt risky og gjøre dette nå. Det kan jo dessuten også bli for mye perler, bedre med enkelt enn for mye...

Huff jeg også holder nok på å få nerver nå. Har fullt av avtaler jeg må huske, og glemmer flere av dem. Mandag skulle jeg på helsestasjonen med vesla, men det trodde jeg var idag. Dette er andre gang jeg glemmer timen!!!!!!!!!! De begynner vel å lure på om jeg ikke ønsker at de skal se henne... Kanskje jeg blir meldt til barnevernet :lol: Det hadde vært litt flaut i og med at jeg begynner å jobbe der selv i november.... :hoho::roll:

Våkner om natta og får ikke sove igjen selv om jeg er aldri så trøtt, blir liggende å tenke på ting som er igjen å gjøre. Det er ikke mye men sitter fortsatt med en følelse av at noe er glemt... :roll: Skal i bryllup til en venninne i helga så da får jeg se om jeg kan hente noen tips. Er glad jeg ikke har poteter og gulerøtter å tenke på i tillegg :lol: Det er visst nok som det er. Tenker fortsatt på kjolen min som jeg må ta inn stroppene på, og at den gnager litt under armene.. Huff,.. nei nå blir jeg kjempestressa!

Klemmer fra Vekten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, her er jeg! Har hatt det veldig travelt i det siste, fordi jeg ble dratt inn som hjelper i et teaterstykke som hadde premiære på onsdag. Skal ha to forestillinger i dag også, så da skjønner dere at det blir lite tid til surfing.

Ellers tror jeg veldig mye er under kontroll nå. I går var vi i lokalet der vi skal ha vielse sammen med mine svigerforeldre, min forlover, han fra Human-Etisk Forbund som skal være med på vielsen vår, og søskenbarnet mitt som skal spille orgel for oss. Planla hvordan stolene skal stå og hvordan det skal pyntes, tror det blir veldig bra :)

Det jeg har litt noia for er kokken. Hadde egentlig avtale med en barndomskamerat av meg som er kokk, men han skal gå på skole i Nederland. Ordnet ny avtale med en som jeg har jobba sammen med tidligere, og han sa ja med forbehold. Men nå ringte han i går og sa at det så vanskelig ut fordi han var satt opp på dobbel vakt på jobb, og det sansynligvis ikke var noen han kunne bytte med. Han skulle gi endelig beskjed i løpet av helga, så jeg krysser fingrene, men har en litt dårlig følelse. HÅper bare det ordner seg, ellers tror jeg at jeg får panikk.

Av ting jeg nå har fått kontroll på er kjolen min. Mønster og stoff er kjøpt, og hun som skal sy den skal starte etter helga (skal jo gifte meg i bunad, men skal skifte til kjole etter middagen). Brudgommens bunad er snart helt ferdig, kake er avtalt med min søster, musikken er under kontroll. Vi har fått en avtale med en dame som skal spille tverrfløyte under vielsen, og søskenbarnet mitt øver på marsjene vi skal bruke. Fotograf er bestillt men brudebuketten har jeg ikke klart å bestemme meg for enda. Dekorasjon av lokalet er planlagt, men jeg må snart få kjøpt inn dukene og få farga dem. Bryllupsreisen har min kjære ordna, så den er klar for lenge siden (men jeg aner ikke hvor vi skal).

Det jeg kan komme på som gjenstår er ellers å lage bordplan (venter til vi har fått svar fra alle), kjøpe vin (venter også på svar fra alle), avtale med kokk, kjøpe inn servietter og denslags. Må også ordne en liten detalj på morgengaven til min kjære, men jeg vil ikke si hva i tilfelle han leser her. Må også få planlagt sanger og innmarsj til vielsen, og dessuten få skrevet løftene vi skal gi hverandre når vi bytter ringer.

Men jeg føler i alle fall at vi har god kontroll, og at dette kommer til å gå bra. Håper bare det ordner seg med kokken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gummis - ikke logget inn

Septemberbrud

Jeg fikk ogsaa et par perler til overs fra kjolen. Jeg har, i samraad med den kjempeflinke frisoeren min (hadde provetime - det ble FLOTT), funnet ut at vi skal veve inn perlene i haaret. Mamma har sydd sloer (ala Mette-M), og jeg skal bare ha det i kirken - ergo, blir det flott aa ha 'pynta haaret'...

Ragnhild - haaper det loeser seg med kokken. Krysser fingrene....

Ikveld skal vi ordne kirkeprogramm. De er printa ferdig, men skal lime paa forside, og et hjerte bak.

OG saa er jeg ferdig med hovedfagsoppgaven - blir levert mandag =)

Her gaar det som bare det... HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er enda en av bryllupsforberedelsene mine unnagjorte. Jeg ble nemlig drukket ut i helga! Det er en laaaang historie, men for de som er interesserte har jeg skrevet om det i dagboka mi, her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...p=109841#109841

Ellers har jeg endelig fått bestillt brudebuketten, men kokkeproblemet er fortsatt uløst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at det begynner å nærme seg nå ja. (vi gifter oss 14. september). Nå er jeg lei av å vente på så nå vil jeg bare at dagen skal komme fort. Var på jobbintervju i dag og er litt stresset for det. Hvis jeg må begynne å jobbe med noe helt nytt nå rett før. Jeg hadde tenkt å ha fri dagene før og etter, men det er så flaut å spørre om det når man nettopp har begynt.

Fikk kjolen på lørdag og det er så deilig. Er så fornøyd med valget. Glad for at jeg byttet. Det eneste er at den er ganske krøllete (fikk den sendt i posten) så jeg må stryke den selv og er så redd for å ødelegge, men det må vel gå bra.

Ellers så er det meste i rute tror jeg. Gleder meg noe vanvittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...