Gå til innhold

Spiral eller p-piller?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Født 2 barn, ikke planer om flere barn.

Hormonspiral eller p-piller?

hva ville du valgt, og hvorfor?

Anonymkode: 95301...345

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt hormonspiral. Har prøvd begge... Alltid vært plaget med kraftig menstruasjon, med hormonspiral forsvant den helt etter 1-2 mnd. Også en fordel å slippe å huske piller daglig, kan fort glemmes. Hatt spiral i 7 år nå, og skal absolutt ikke gå over til noe annet 😉 Da må det i tilfelle bli sterilisering av mannen....

Anonymkode: b45e0...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Enig,- hormonspiral, selv hatt det i snart 5 år. Et slit de første månedene fordi jeg blødde leeeenge. MEN: når det ga seg, så ble det også slutt på månedlige mensblødninger. Noe som bare er helt skjønt. Du trenger ikke tenke på å huske å ta pillene osv

Har hatt et par ganger hvor jeg har trodd jeg har vært gravid fordi jeg plutselig fikk vonde pupper og murringer i magen, men det har nok bare vært hormonene i spiralen. Og et par-tre ganger i løpet av disse årene har jeg hatt noen SMÅ blødninger, ikke mye...Dessuten blir det billig over tid

Anonymkode: 9e6a1...1f7

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt hormonspiral. Har prøvd begge... Alltid vært plaget med kraftig menstruasjon, med hormonspiral forsvant den helt etter 1-2 mnd. Også en fordel å slippe å huske piller daglig, kan fort glemmes. Hatt spiral i 7 år nå, og skal absolutt ikke gå over til noe annet 😉 Da må det i tilfelle bli sterilisering av mannen....

Anonymkode: b45e0...bc7

Hei. Har snart hatt min i 5 år nå. Byttet du etter 5 år? Og var det greit å bytte syns du? Blødde du lenge da du evt byttet?

Anonymkode: 9e6a1...1f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...