AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg er i utlandet og har en lang reise hjem i dag, derfor har jeg ikke mulighet til lege. Jeg har alltid tisset ofte, og når man er på ferie har man ikke mulighet til å gå på toalettet hver gang man man må, derfor har jeg ofte holdt meg så lenge som mulig. Sto i dusjen og kjente at det lakk, men troddd det bare var utflod. Når jeg tok på meg trusa lakk det bare mer og mer, og jeg er 100% sikker på at det er urin. Nå kanskje 15 minutter senere er halve trusa våt hva gjør jeg? Jeg har time hos lege i Norge når jeg kommer hjem. Anonymkode: 585a4...c6d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Sånne tena lady innlegg? Om du ikke finner det noe plass burde det være mulig å oppdrive nattbind. Anonymkode: dfeb7...ce0 1
boblevann Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Kjøp deg bind av noe slag. De aller fleste siviliserte land har slikt på apotek, om ikke matvare.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Da kjøper jeg tykt bind. Er så redd for at jeg skal få en stor lekkasje på flyet ts Anonymkode: 585a4...c6d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kjøper jeg tykt bind. Er så redd for at jeg skal få en stor lekkasje på flyet ts Anonymkode: 585a4...c6d Har du et apotek i nærheten? Inkonstinens-bind eller -bleie har nok de fleste apotek. Evt kunne du kanskje brukt en barnebleie, dersom du klipper den til? Anonymkode: 1af44...2eb
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Du kan også se om det er mulig å få sete ved midtgangen på flyet. Om du ikke vil si hva det gjelder så kan du si at du lett blir reisesyk så du ønsker at det er lettest mulig å komme seg til toalettet. Anonymkode: dfeb7...ce0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan også se om det er mulig å få sete ved midtgangen på flyet. Om du ikke vil si hva det gjelder så kan du si at du lett blir reisesyk så du ønsker at det er lettest mulig å komme seg til toalettet. Anonymkode: dfeb7...ce0 Jeg sitter heldigvis nær toalettet, så det går fint. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du et apotek i nærheten? Inkonstinens-bind eller -bleie har nok de fleste apotek. Evt kunne du kanskje brukt en barnebleie, dersom du klipper den til? Anonymkode: 1af44...2eb Bleie? kanskje lurt å ha i tilfelle.. Anonymkode: 585a4...c6d
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 Du kan også lage egne bleier, som i gamle dager. Før brukte man flanellsbleier (et stykke tøy brettet sammen i mange lag til en bleie), og bleiebukse (kan lages av en plastpose) for å hindre lekkasje. Anonymkode: 1af44...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 Har du eventuelt en gammel t-skjorte eller håndduk (ren) som du kan bruke til bleie? Anonymkode: 1af44...2eb
Ferny Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Huff, det hørtes ikke greit ut. Men har de ikke egne bind for urinlekkasjer da, som til og med fjerner lukt? Jeg tenker bare på vanlige bind man bruker under mensen, og hvor bra de absorberer. De har nok tilsvarende gode bind med tanke på urinlekkasje også. Sjekk på apotek! Støtter ellers tipset om å be om sete ved midtgangen, og kanskje langt foran eller bak i flyet, sånn at det er kort vei til toalettet. Da slipper du også å bli "fanget" av disse serveringsvognene som bruker en halv evighet på sin ferd gjennom flyet. Og lykke til hos legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå