Gå til innhold

Vorte i ansiktet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en vorte/utvekst i ansiktet.

Er det noen som har erfaring med å fjerne de selv?

Vil heller ha arr enn å ha utveksten slik den er per i dag, men fastlegen min sier det er kun kosmetisk og fjerning vil ikke dekket av det offentlige.

Anonymkode: 0fd33...ced

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan vel ikke koste såå mye å fjerne en vorte. Jeg hadde uten tvil fjernet

Anonymkode: b9b3f...bb0

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan vel ikke koste såå mye å fjerne en vorte. Jeg hadde uten tvil fjernet

Anonymkode: b9b3f...bb0

Koster 3000. 

Skrevet

Ja, pleier å ta hvitløk i et plaster og ta det over vorten. Pleier å ta en ukes tid, så er den borte. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en vorte/utvekst i ansiktet.

Er det noen som har erfaring med å fjerne de selv?

Vil heller ha arr enn å ha utveksten slik den er per i dag, men fastlegen min sier det er kun kosmetisk og fjerning vil ikke dekket av det offentlige.

Dette forstår jeg ikke. Forutsatt at vorten ikke er kjempestor, er det en smal sak for fastlegen å klippe/skjære den av. Det betaler du bare vanlig egenandel for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det dekkes av det offentlige :) jeg skal fjerne to når jeg er ferdig med å gå gravid :) de er ikke spesielt store, men jeg syntes de er sjenerende. Kalles føflekkvorter på "fagspråket".. jeg fikk enda mer komplekser for dem etter at legen min påpekte at de ikke er føflekker, men føflekkVORTER :fnise:

Anonymkode: 828b4...ea8

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle leger vil fjerne når det er i ansikt. Jeg måtte til spesialist og fjerne den jeg hadde ved øyet. Ingen kan se arret i dag.

Anonymkode: 79667...69e

Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Dette forstår jeg ikke. Forutsatt at vorten ikke er kjempestor, er det en smal sak for fastlegen å klippe/skjære den av. Det betaler du bare vanlig egenandel for.

Det trodde jeg og, eller jeg vet, fordi jeg gikk til en fastlege for en tid siden, og han tok alle føflekkene mine på et blunk og jeg betalte ikke noe ekstra for det. ( jeg var der for noe annet). Prøv en annen lege, vil jeg foreslå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...