Gå til innhold

I koma -erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har noe som helst slags minne om å være i koma? Enten vanlig koma eller kunstig koma. 

Noen som kan svare på hvordan det var, føltes og om det var skummelt? 

Får man med seg noe fra omgivelsene sine?

Anonymkode: fdfe7...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunstig koma i 10 dager. Vet ingenting av det rundt, men hjertemonitoren registrerte økt hjerterytme da jeg hadde besøk av foreldre.

Anonymkode: f1188...b4c

• Liker 3
Skrevet

Jeg lå i diabetes-koma engang på 70-tallet. Våknet opp etter noen dager, men jeg husket ingenting av det som foregikk rundt meg. Heller ikke turen til sykehuset

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Føltes det skummelt da dere våknet?

Ts

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Føltes det skummelt da dere våknet?

Ts

Nei, ikke for meg

AnonymBruker
Skrevet

Lå i kunstig koma i 4 dager. Husker godt følelsen av å ikke få puste før jeg ble intubert og "sovnet". Registrerte ingenting de 4 dagene som jeg husker, og selve oppvåkningen syns jeg å huske var som fra dyp søvn.

Anonymkode: e5dae...27e

AnonymBruker
Skrevet

Oppvåkningen var litt skummel, for ble ikke enig med pustemaskina. Jeg og den pustet i utakt. Ellers som dyp søvn og veldig tørst etterpå.

Gjest Axl Rose
Skrevet

Føltes som jeg hadde sovet godt og lenge når jeg våknet. Var litt forvirra og visste ikke hvor jeg var, men det kom seg. Husker ikke noe av da de dagene jeg var borte.

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å spørre om hvorfor dere var i koma? :) Det virker så fjernt, noe som aldri skjer enn selv 

Anonymkode: 6a3aa...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Stor infeksjon som satt i lunge og hofte. Måtte koble av kroppen og da kunstig koma mens legen lette etter riktig antobiotika.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...