Gå til innhold

Markere og eie din kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. 

Føler du deg markert når du blir fylt opp ?

Mann 27

Anonymkode: ef16a...3ca

Skal nok en god del mer til enn litt kroppsvæske for å kunne gjøre et annet menneske om til "sitt område". Faktisk tror jeg ikke det er mulig å områderegulere et annet menneske. Godt mulig du er forstyrra i topplokket som inbiller deg å eie andre. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skrevet av en moderne kvinne som tror hun er selvstendig uten en mann. 

-ts

Og det du skriver vitner om at du er en taper med behov for å føle makt over andre for å oppleve seg som betydningsfull her i verden. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg anser kvinner som jeg har hatt sex med og komt inni dem som mitt område, dermed markert. Men om jeg ikke har komt inni dem føler jeg ikke eie følelsen. 

Mann 27

Du er ikke en hund som kan markere meg som ditt område. Anser overhode ikke meg selv som markert eller eid uansett om han kommer inni meg eller ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når en mann og kvinne gifter seg da eier mannen kvinnen og kvinnen mannen. Begge inngår en kontrakt om å stille seg til disposisjon til hverandre når det gjelder sex osv... selv om dagens kvinner ofte glemmer at giftermål faktisk er en kontrakt. Når hun får "krav" på seg ender det ofte i skilsmisse når mannen også begynner å stille krav som hun gjør.

Anonymkode: 4770b...114

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, The Kitten skrev:

Du er ikke en hund som kan markere meg som ditt område. Anser overhode ikke meg selv som markert eller eid uansett om han kommer inni meg eller ikke. 

Har lest en seriøs forskningsartikkel som viser at mannens dna taes opp i kvinnen i en eller annen form. Så dvs at mannen som sprutet i deg blir en del av deg.

Finner jeg den igjen så

skal jeg poste den.

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Hihi, så for meg en liten Chiuaua som prøver å å blåse seg opp for å se stor og farlig ut mens han japper skingrende høyt :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har lest en seriøs forskningsartikkel som viser at mannens dna taes opp i kvinnen i en eller annen form. Så dvs at mannen som sprutet i deg blir en del av deg.

Finner jeg den igjen så

skal jeg poste den.

So what? Det betyr niks og nada og handler bare om bagateller. Celler. Du har NULL eierskap til noen kvinne bare fordi du spruter SVIPET ditt i henne. Tydelig at du har lav selvfølelse, TS. 

Anonymkode: 16c30...3ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finner jeg den igjen så

skal jeg poste den.

Her fant jeg noe, det er jo interessant : http://www.medicaldaily.com/dna-sperm-ex-partners-lingers-female-flies-and-influences-genetics-her-offspring-305934   

Anonymkode: 4d102...5c8

Skrevet

Er du en hund eller? 

Jeg føler meg ikke markert eller at en mann eier meg uansett hvor mye han måtte komme i meg.  Eller på meg for den saks skyld. 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

Det er stort sett slik jeg markerer alle tingene mine, mye billigere enn merkelapper. En annen fordel er at alle kameratene har sluttet å låne verktøy av meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

Jeg blir aldri fylt opp siden jeg aldri har sex uten kondom ;)

Anonymkode: e3ef5...c61

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som kvinne ville aldri ha sex med hvem som helst. Kun den mannen jeg liker og skal være sammen med.  Denne holdningen har jeg alltid hatt, også før jeg leste dette om at kvinner kan ta opp i seg og bære med seg DNA fra menn for alltid gjennom ubeskyttet sex..noe som gjør at jeg personlig vil være veldig forsiktig med hvem som får "markere" meg...huff dette hørtes  guffent ut. :forvirret:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som kvinne ville aldri ha sex med hvem som helst. Kun den mannen jeg liker og skal være sammen med.  Denne holdningen har jeg alltid hatt, også før jeg leste dette om at kvinner kan ta opp i seg og bære med seg DNA fra menn for alltid gjennom ubeskyttet sex..noe som gjør at jeg personlig vil være veldig forsiktig med hvem som får "markere" meg...huff dette hørtes  guffent ut. :forvirret:

Flott, du høres ut som kone matriale.

Ikke disse 100% selvsikre selvstendige damene så har hatt 150 sex partnere. Det er ekkelt. MED mindre det er brukt kondom på hver eneste.

Damer som florerer på tider og har bilder av seg selv halvnakne og skal "flotte" seg er kun sex objekter å ikke noe jeg kunne startet et liv med..

-TS

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 27

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

So what? Det betyr niks og nada og handler bare om bagateller. Celler. Du har NULL eierskap til noen kvinne bare fordi du spruter SVIPET ditt i henne. Tydelig at du har lav selvfølelse, TS. 

Ikke ts som skrev dette...

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva man legger i eierskap er en definisjon og hva legger i det.

ikke ts som svarer.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, smalls skrev:

Er du en hund eller? 

Jeg føler meg ikke markert eller at en mann eier meg uansett hvor mye han måtte komme i meg.  Eller på meg for den saks skyld. 

Om du føler deg markert er irrelevant. Hvis (understreker hvis) et snev av det samme gjelder for mennesker som  i den forskningsartikkelen, så blir man markert ved ubeskyttet sex. Har ingenting med følelser å gjøre.

its a fact

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg markerer mennene mine med fittesafta mi jeg. Den stanken går ikke vekk uansett hvor mye de vasker snoppen etterpå og noe DNA fra fittesafta mi går gjennom pikkhullet og fester seg på innsiden av ballene til evig tid!!! 

Pleier også å klore de opp på ryggen slik at det blir varige arr! Hows that for marking territory! 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du føler deg markert er irrelevant. Hvis (understreker hvis) et snev av det samme gjelder for mennesker som  i den forskningsartikkelen, så blir man markert ved ubeskyttet sex. Har ingenting med følelser å gjøre.

its a fact

Hva babler du om? Jeg svarte kun på det ts spurte om.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg markerer mennene mine med fittesafta mi jeg. Den stanken går ikke vekk uansett hvor mye de vasker snoppen etterpå og noe DNA fra fittesafta mi går gjennom pikkhullet og fester seg på innsiden av ballene til evig tid!!! 

Pleier også å klore de opp på ryggen slik at det blir varige arr! Hows that for marking territory! 

Nå går vel ikke fittesafta ned og inn i røret, og hvis så vil utløsningen spyle røret rent. I tillegg vil røret renses når man tisser så resonnementet ditt er ikke helt riktig. Hos kvinner vil spermen klistre seg til slimhinner osv. Selv om mye kommer ut relativt raskt vil noe sperm overleve hvertfall noen dager i dine innvendige safter.

Så stanken går ikke bort etter vask. Tror heller de mennene du har vært borti ikke vasker seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...