Gå til innhold

lage projektorlerret selv. Rullemekanisme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett hos noen som har snekret projektorlerret selv, det var en helt genial, billig løsning. De hadde kjøpt en voksduk 3m x 1,5m ca, og brukte baksiden. De hadde snekret ramme rundt slik at den var skrudd permanent fast på veggen.

Jeg tenkte å kjøre samme løsning selv da økonomien ikke tillater annet. Men jeg har ingen plass å ha et svært lerret skrudd fast hele tiden.. Derfor tenkte jeg om noen vet hvordan jeg kan kombinere voksduk med en slik rullegardin løsning. At jeg får tak i en slik som rullegardiner dras opp og ned fra ? hvis noen forstår hva jeg mener. Så kan jeg ha den loddrett bak en gardin, og rulle ut lerret fra siden når jeg vil ha det i bruk.

Men her tenker jeg det blir vanskelig. Er det mulig å kjøpe en stor rullegardin, og så bytte ut gardinen med voksduken? Eller er det likegreit å kjøpe en hvit rullegardin og bare montere denne lodrett i et hjørne?

Noen med tips? eneste plassen jeg kan gjemme et lerret blir stående lodrett, sammenrullet i et hjørne. Er dette mulig å lage?

Anonymkode: 804b0...8ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...