AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Har sett hos noen som har snekret projektorlerret selv, det var en helt genial, billig løsning. De hadde kjøpt en voksduk 3m x 1,5m ca, og brukte baksiden. De hadde snekret ramme rundt slik at den var skrudd permanent fast på veggen. Jeg tenkte å kjøre samme løsning selv da økonomien ikke tillater annet. Men jeg har ingen plass å ha et svært lerret skrudd fast hele tiden.. Derfor tenkte jeg om noen vet hvordan jeg kan kombinere voksduk med en slik rullegardin løsning. At jeg får tak i en slik som rullegardiner dras opp og ned fra ? hvis noen forstår hva jeg mener. Så kan jeg ha den loddrett bak en gardin, og rulle ut lerret fra siden når jeg vil ha det i bruk. Men her tenker jeg det blir vanskelig. Er det mulig å kjøpe en stor rullegardin, og så bytte ut gardinen med voksduken? Eller er det likegreit å kjøpe en hvit rullegardin og bare montere denne lodrett i et hjørne? Noen med tips? eneste plassen jeg kan gjemme et lerret blir stående lodrett, sammenrullet i et hjørne. Er dette mulig å lage? Anonymkode: 804b0...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå