AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hei. Jeg har en lille bror som er utafor og kjører. Han har en kontaktperson i barnevernet, men jeg mistenker at kontaktpersonen ikke gjør jobben sin. Men jeg vet ikke hva oppgaven deres er! Derfor spør jeg her, kanskje noen som kan si meg litt bedre om oppgaven til kontaktpersonen i barnevernet er? Evt hvem t jeg skal kontakte om de ikke gjør jobben sin? Takk på forhånd Anonymkode: d6376...7e4
Angelheart2 Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Litt vanskelig å svare på så lenge vi ikke vet hva som er årsaken til at han har en kontaktperson. Generelt så er oppgavene til en kontaktperson nettopp å være det, en person i barnevernet som bruker kan kontakte direkte. Ofte er jo dette i forbindelse med tiltak som er satt i gang av barnevernet. Hva er det du tenker at denne kontaktpersonen ikke gjør, som gjør at du mener h*n ikke gjør jobben sin?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 9 timer siden, Angelheart2 skrev: ... He he, Angelsheart og jobber i Barnevernet? :D Feil nickname, rett og slett... Anonymkode: d76fd...3f5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Kontaktperson er det samme som saksbehandler. Hvis en saksbehandler ikke gjør jobben sin, skriv en mail til sjefen, Anonymkode: 4a758...962
Nappetass1 Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he, Angelsheart og jobber i Barnevernet? :D Feil nickname, rett og slett... Anonymkode: d76fd...3f5 Det vet du ingenting om Du derimot virker som en av de forutinntatte galningene som gjentar seg selv i det uendelige i utallige tråder, lykkelig uvitende om at resten av oss på bakgrunn av alt som lires av seg av dumskap forstår at å "stjele" barna deres var rett og rimelig. 5
Angelheart2 Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Kan bare avkrefte med en gang at jeg ikke jobber i barnevernet, har aldri gjort det eller hatt noe annet med barnevernet å gjøre for øvrig.... Svarte på generelt grunnlag, du kunne ha spurt om hva en kontaktperson i kommunen, på skolen, hos NAV, på sykehuset eller whatever, svaret hadde blitt det samme. Det kommer helt an på hva som er årsaken til at man har en kontaktperson. Er selv kontaktperson gjennom et verv jeg har, men oppgavene jeg har der varierer med hvem jeg skal forholde meg til. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå