Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget nå at når jeg sitter rett ved siden og eller tar øret inntil ipad laderen når den står i stikkontakten så suser det liksom sånn konstant suselyd..

Hva kan det være? Noen som har opplevd sånn før?

Anonymkode: 93a5d...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du fortere en svint skal få en elektrikker til å se på stikkontakten. Inni den kan det være dårlig forbindelse mellom koblingspunkt/ledning. Har selv erfart dette en gang, og da så jeg ei lita lysbue der det slett ikke skulle vært noe slikt. Og det var tv/tuner som var kobla til der.

Det er slike dårlige forbindelser i ledningsnettet som forårsaker brann! 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, tdm900 skrev:

Jeg tror du fortere en svint skal få en elektrikker til å se på stikkontakten. Inni den kan det være dårlig forbindelse mellom koblingspunkt/ledning. Har selv erfart dette en gang, og da så jeg ei lita lysbue der det slett ikke skulle vært noe slikt. Og det var tv/tuner som var kobla til der.

Det er slike dårlige forbindelser i ledningsnettet som forårsaker brann! 

Hmm, nå prøvde jeg å sette den (mobil+ipad-laderen) i noen andre stikkontakter i huset og det suser i dem også, men man merker det bare viss man legger øret helt inntil. Er det ikke normalt å høre susing fra stikkontakten/laderen viss man legger øret helt inntil?

Anonymkode: 93a5d...fcf

Skrevet

Aner ikke...har ikke prøvd på min lader, men likevel rart det skal komme noen lyd i hele tatt da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...