Gå til innhold

Sint på tannlegen.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sint på tannlegen. Hvorfor kan jeg ikke utdype pga faren for å bli gjenkjent. Jeg opplever en tillitskrise med denne tannlegen. 

Har dere vært i en liknende situasjon der dere har blitt sint og/ eller opplevd at tilliten har blitt skadet, på en fra helsepersonell? Kan være alt fra jordmor, sykepleier, lege til psykolog etc etc...

Hva gjorde dere for å løse situasjonen? 

Anonymkode: 0c4a9...327

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytte tannlege?

Anonymkode: 48aa9...526

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk ut med vekommende.

Om det ikke er ønskelig eller ikke lar seg gjøre, eller om det å snakke ut ikke gjenreiser tilliten, kan man bytte behandler.

Anonymkode: 9e77b...659

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å bytte tannlege det...

Anonymkode: f59c8...407

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tannlege og opplever fra tid til annen at en pasient blir sint. Som regel fordi jeg påpeker dårlig tannpuss. Men jeg må jo gjøre jobben min. Noen ganger blir de sinte når jeg spør om spiseforstyrrelser eller seksuelle overgrep. Jeg må jo spørre når jeg ser tegn på det. Foreldre blir en sjelden gang sinte når vi sender bekymringsmelding. Men igjen. Alt dette er min jobb og jeg plikter å spørre.

De som er sinte tar det gjerne opp med meg og vi prater om det. Enten blir alt bra igjen eller så bytter de tannlege. Ingen blir fornærnet for det.

Anonymkode: 02860...d19

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...