s0la Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Jeg søker egentlig bare gode råd mot vond rygg - hele ryggen verker og er verst når jeg sitter eller står over lengre tid, og jeg har en jobb det jeg må stå hele dagen. Virker smertestillende? Hva annet kan jeg finne på? Går og er aktiv hele dagen på jobb, og det har ikke blitt bedre så langt (en ukes tid).
s0la Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #2 Skrevet 15. mars 2017 Noen? Vet ikke helt hva som er normalt av ryggsmerter da. Men føler nesten jeg må bite sammen tenna hele tiden... Å sitte er helt grusomt. Skulle tro det var behagelig, hehe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 Gå til kiropraktor. De hjelper deg. Koster litt, men verdt det. Anonymkode: 015a5...fee
Jerry Lee Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Ta deg en lang tur i skauen. Ulendt, men mykt, underlag gjør ofte underverker for å myke opp. Andre (bedre tilpassede) sko. Bedre madrass. Fysioterapi/ kiroprakti. Tilpasset medisin. Ikke slike reseptfrie all round smertestillende, men de som virker rett/kun på rygg. (Snakk med legen din). Alt dette i kombinasjon bør gi bedring. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Har du gode sko? Når begynte det? Hva har du prøvd? Har du vært til osteopat noen gang? Jeg fikk vondt i korsryggen for noen år siden som jeg slet med til i sommer. Fant ikke ut at det var klamydia før da, ante ikke at man kunne få vondt i ryggen av det. Fikk mistanke når jeg fikk vondt i hoftene også, og en eks ringte meg og fortalte han hadde klamydia.... Tok oregano-olje 4 dråper 4 ganger daglig over en periode og ble kvitt ryggsmertene gitt! Anonymkode: a19e8...466
s0la Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2017 Takk for tips folkens! Det begynte for en ukes tid siden. Har aldri slitt med rygg eller andre kroppsdeler før, så har ikke vært hos osteopat før. Jeg har gode sko, og jeg har prøvd smertestillende. Etter en natts søvn føles det bedre en liten stund, og så kommer det tilbake. Spesielt ved enkelte bevegelser, når jeg sitter eller løfter/flytter på ting. Skal kontakte kiropraktor/osteopat/lege snart dersom det fortsetter. Blir såpass ille på kvelden at jeg såvidt klarer å stå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå