AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Burde jeg fått sjekket ryggen i røngten ved lumbago? Går til fysioterapi, men den sitter i ryggen enda. Er over to uker siden nå. Er også sykemeldt, men vil tilbake til jobb så fort så mulig. Er ikke bra da men. Går fortsatt krokbøyd. Anonymkode: 6acad...aac
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 For å utelukke prolaps eller cyster tenker jeg, men pleier de ta røngten? Anonymkode: 6acad...aac
C-girl Skrevet 15. mars 2017 #3 Skrevet 15. mars 2017 (endret) Mer sannsynlig at de vil ta en MR da den også viser bløtvev (en evnt skiveprolaps, muskler og sener osv) som vanlig røntgen ikke gjør. Endret 15. mars 2017 av C-girl skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 som en fysioterapeut sa til meg.lumbago og hekseskudd er ikke egentlige diagnoser men et felles navn leger har satt på plager de ikke vet hva er men håper vil gå over slik at de slipper undersøke.så ja sliter du mye med det ta mr eller røntgen.etter år med slike diagnoser fikk jeg avstivet rygg da det viste seg være en skade.men siden legene ikke forsto det ble slitasjeskadene store og jeg endte ufør.anbefaler alle å ta mr om de sliter med ryggen gjentatte ganger. Anonymkode: 75f66...771 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Lumbago betyr jo egentlig bare at du har vondt i korsryggen, det er ikke noen ordentlig diagnose. MR pleier å være best mtp prolaps. Mistenker legen eller fysio at du har prolaps? Anonymkode: d9b72...fac
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 De burde tatt mr synes jeg. Jeg kan fortsatt ikke stå 100% oppreist og det verker ennå i ryggen. Klarer ikke gå langt og ryggen blir så sliten av mye bevegelse. Hvor lang tid kan det ta? Anonymkode: 6acad...aac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå