Nonymuss Skrevet 15. mars 2017 #1 Skrevet 15. mars 2017 Heisann! Jeg tok tatoveringen min for 6 dager siden og har passet veldig godt på den. Det har nå begynt å komme skorpe på og det faller av i dusjen og slik. Leste at man ikke skulle gjøre noe med den på 2 uker, men når jeg smører på tatoveringen så faller jo skorpen av, er dette helt krise? Takk på forhånd for svar..
Gjest canacas Skrevet 15. mars 2017 #2 Skrevet 15. mars 2017 Helt normalt, den flasser litt og det skal den gjøre av seg selv.
Nonymuss Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2017 12 minutter siden, canacas skrev: Helt normalt, den flasser litt og det skal den gjøre av seg selv. Ok, tusen takk!
Rosaprosa20 Skrevet 15. mars 2017 #4 Skrevet 15. mars 2017 Det er helt normalt. Når du vasker, tørker og smører tatoveringen må du prøve å gjøre det så forsiktig som mulig, slik at du ikke river av masse skorpe. Men noe av det vil falle av uansett, så det er vanlig. Du burde også prøve å ha tatoveringen så lite under dusjen som mulig den første tiden siden dusjstrålen kan være litt hard for tatoveringen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå