AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 Når jeg går på fjellet/soler meg i park osv, går jeg gjerne toppløs. Ubegagelig å ha på for mye klær når det er varmt. Var på fjelltur med en kompis en gang, og han ba meg ta på meg t-skjorte, og ble veldig stresset da vi møtte på folk da jeg gikk toppløs. Det fikk meg til å lure på om det er greit å gå toppløs? Synes kvinnfolk med store bryst som gjerne henger, godt kan dekke seg til, men er selv ganske flatbrystet, så ser ikke problemet? Anonymkode: 1cb8f...278 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg går på fjellet/soler meg i park osv, går jeg gjerne toppløs. Ubegagelig å ha på for mye klær når det er varmt. Var på fjelltur med en kompis en gang, og han ba meg ta på meg t-skjorte, og ble veldig stresset da vi møtte på folk da jeg gikk toppløs. Det fikk meg til å lure på om det er greit å gå toppløs? Synes kvinnfolk med store bryst som gjerne henger, godt kan dekke seg til, men er selv ganske flatbrystet, så ser ikke problemet? Anonymkode: 1cb8f...278 Hvis du er rimelig flatbrysta, så ser du jo ut som en mann, regner med du trener en del, så du er litt muskuløs, så da er det ok. Men ser du ut som dame (klipp håret!) - så bør du dekke deg til. Gå heller med singlet. Anonymkode: c9801...b07
Invicta Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Enten er det greit for alle eller så er det ikke greit for alle. Hva har puppestørrelse eller heng med saken å gjøre? Aldri møtt toppløse folk på fjellet eller i parken, regner med det betyr at det er nokså uvanlig og ikke spesielt innafor. 29
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Jeg hadde blitt rimelig lang i masken om jeg hadde møtt på en toppløs kvinne på fjelltur. Helt uavhengig av puppestørrelse. Anonymkode: 5694f...c08 28
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er rimelig flatbrysta, så ser du jo ut som en mann, regner med du trener en del, så du er litt muskuløs, så da er det ok. Men ser du ut som dame (klipp håret!) - så bør du dekke deg til. Gå heller med singlet. Anonymkode: c9801...b07 Man trenger ikke se ut som en mann bare fordi man er flatbrysta. Mye mere ved en kvinne som viser at hun er dame en langt hår og store pupper som du antyder i innlegget ditt. Anonymkode: 5e2ae...6ba 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 T-skjorte når man er ute blant folk. Det gjelder for både damer og menn, uansett puppestørrelse. Anonymkode: 15c09...ac3 24
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 Om det skal være innafor bør det være innafor for alle. Ikke avhengig av størrelse og form. Anonymkode: a5a45...174 4
Gjest antbug Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 Det kan se ut som vi forsiktig nærmer oss amerikanske tilstander når det gjelder synet på nakne pupper, så med mindre du er tøff nok til å takle negative reaksjoner er det nok best å ta på deg en topp.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #9 Skrevet 14. mars 2017 Har aldri støtt på en kvinne som går toppløs i fjellet noen gang, og jeg hadde nok reagert ja.. Anonymkode: 389c9...af9 9
Rotemor Skrevet 14. mars 2017 #10 Skrevet 14. mars 2017 Puppestørrelse er totalt irrelevant!! Tror du,TS at dine pupper er mer å foretrekke enn andres pupper på noe vis??? 15
skogsvandreren Skrevet 14. mars 2017 #11 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Gå med akkuratt hvor mye eller lite klær du vil på på fjellet/skogen, men bør kanskje dekke til brystene i parker og andre steder med mange mennesker til stede. For meg gjør det ikke noe om jenter går toppløse hvertfall Endret 14. mars 2017 av Naturgutten 95 2
Rotemor Skrevet 14. mars 2017 #12 Skrevet 14. mars 2017 En ting til: Du velger å poste dette i seksualforumet, samtidig som du ikke mener dine pupper er av seksuell karakter, eller???.... Bruk T-skjorte. Det er ikke innafor uansett. 17
Yme Skrevet 14. mars 2017 #13 Skrevet 14. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg går på fjellet/soler meg i park osv, går jeg gjerne toppløs. Ubegagelig å ha på for mye klær når det er varmt. Var på fjelltur med en kompis en gang, og han ba meg ta på meg t-skjorte, og ble veldig stresset da vi møtte på folk da jeg gikk toppløs. Det fikk meg til å lure på om det er greit å gå toppløs? Synes kvinnfolk med store bryst som gjerne henger, godt kan dekke seg til, men er selv ganske flatbrystet, så ser ikke problemet? Anonymkode: 1cb8f...278 Gå sånn du vil. Noen reagerer på det, mens andre driter i det. Det gjelder toppløse menn også. Hvis folk ikke tåler å se en pupp, får det være deres eget problem. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #14 Skrevet 14. mars 2017 I teorien skal det jo egentlig være like greit som at en mann går toppløs, uavhengig om du har store pupper eller ei. Men i praksis er det svært få som ikke reagerer negativt på det. Var på badestranda i byen i fjor, med en toppløs venninne. Det ble ikke tatt spesielt godt imot. Og da er det jo snakk om et sted det på mange måter egentlig ville vært naturlig å gå toppløs. Anonymkode: 3af55...964
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #15 Skrevet 14. mars 2017 Det er DØNN unaturlig å gå toppløs på fjellet o.l. Det er ikke noe problem å ha BH eller liten topp for å skjule puppene littegrann. Hvorfor ligger dette under sexualforumet hvis det skal være så naturlig? Anonymkode: 82624...ed3 12
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #16 Skrevet 14. mars 2017 Synes ikke at det er innenfor. Er selv oppe på fjellet og dersom det er fryktelig varmt så går man heller i sportsbh, men jeg har også sett at enkelte sitter litt på siden (skjult) med vanlig bh. Anonymkode: f4c60...84f 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #17 Skrevet 14. mars 2017 Det er innafor å være toppløs når man ligger i ro på en strand eller i en park. Å sprade rundt toppløs er ikke innafor. Det gjelder menn også... Anonymkode: 2d363...dc2 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #18 Skrevet 14. mars 2017 TS her. Postet det under seksualforumet fordi folk tydeligvis ser på det som seksuelt? Men jeg synes ikke mine små, faste bryster er seksuelle så derfor synes jeg at jeg skal få gå toppløs alle steder menn kan gå toppløs, uten at noen reagerer. Er enig i at store pupper som henger ikke er delikat syn, så forstår at de bør beholde toppen på. Bh kan jeg ikke bruke da jeg ikke har bruk for det Anonymkode: 1cb8f...278
Gjest Axl Rose Skrevet 14. mars 2017 #19 Skrevet 14. mars 2017 (endret) 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: T-skjorte når man er ute blant folk. Det gjelder for både damer og menn, uansett puppestørrelse. Anonymkode: 15c09...ac3 Jeg går da faen meg i bar overkropp hvor jeg vil. Har jeg alltid gjort og kommer jeg alltid til å gjøre. Er jeg varm så river jeg av t-skjorta. Aldri hørt noe kommentarer på det. Helt normalt. Tenk hvis menn skulle gått med bh/bikini? Menn har da ikke kvinnepupper. Må godta at det finnes to forskjellige kjønn. Menn er menn og kvinner er kvinner. Sånn er vi skapt/blitt til. Jeg nekter ikke kvinner å gå toppløse, men siden jeg er mann så blir jeg kåt på kvinnepupper. Er bare sånn det er. Så dette må dere bare godta. Menn kommer alltid til å vandre rundt toppløs. Endret 14. mars 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #20 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Jeg går da faen meg i bar overkropp hvor jeg vil. Har jeg alltid gjort og kommer jeg alltid til å gjøre. Er jeg varm så river jeg av t-skjorta. Aldri hørt noe kommentarer på det. Helt normalt. Tenk hvis menn skulle gått med bh/bikini? Menn har da ikke kvinnepupper. Må godta at det finnes to forskjellige kjønn. Menn er menn og kvinner er kvinner. Sånn er vi skapt/blitt til. Jeg nekter ikke kvinner å gå toppløse, men siden jeg er mann så blir jeg kåt på kvinnepupper. Er bare sånn det er. Er dritekkelt med menn som går rundt i baris utenfor strend/park- settingen. At folk ikke har kommentert det direkte til deg, betyr ikke at det er "helt normalt" eller at folk ikke syntes det er ekkelt. Vi nordmenn er som regel alt for passivagressive til å ta slike ting direkte opp med folk. Anonymkode: 2d363...dc2 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå