AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #1 Skrevet 14. mars 2017 I de fleste tråder der det blir spurt hva som gjør en dame god i senga, er svaret at hun er aktiv. Jeg forstår at det innebærer å ta initiativ, suge o.l. Men hvordan unngår man å bli ein "potetsekk" under penetreringsdelen? Feks når mannen er topp, hva kan jeg da gjøre for å være aktiv? Føler meg ganske fastlåst når han er oppå meg og at jeg ikke har så mye rom til å bevege meg.. Anonymkode: 88961...125
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #2 Skrevet 14. mars 2017 Jeg digger "potetsekker". Viktig å ikke blande "potetsekk" med uengasjert og vil-egentlig-ikke-være-her utrykk på dama. Det er avtennende. Man kan være aktiv og engasjert uten å faktisk røre så mye på seg fysisk. For en mann som liker å ta styringen er ikke plutselige bevegelser fra dama alltid så velkomment. Det kan tolkes som om du prøver å ta over styringen, og det er avtennende. Vis nytelse gjennom ansiktsutrykk og lyder. Det er å være aktiv. Anonymkode: d5688...521 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #3 Skrevet 14. mars 2017 Massere seg selv samtidig? Anonymkode: 1b695...229
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #4 Skrevet 14. mars 2017 Bruk musklene i fitta og melk pikken, mens han knuller deg Anonymkode: dc001...35d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #5 Skrevet 14. mars 2017 En jeg var sammen med ble helt vill i nikkersen når han lå over meg i misjonæren og jeg begynte å 'støte' mot ham når han støtet inn i meg... Om det gir mening. Litt som å ligge på ryggen mens du gjør rumpetrening ved å bevege bekkenet. Men det er ikke sikkert alle liker det da. Han likte også at jeg var den som bevegde meg fram og tilbake mens han stod stille når han tok meg bakfra. Anonymkode: aada3...ec1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Skrevet 14. mars 2017 Damer skal ikke være aktive. Menn skal være aktive og knulle. Dama skal bli knullet. Alt annet er turnoff. Hilsen Dominant mann Anonymkode: ccffe...c20 2
SlemUlv Skrevet 14. mars 2017 #7 Skrevet 14. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Damer skal ikke være aktive. Menn skal være aktive og knulle. Dama skal bli knullet. Alt annet er turnoff. Hilsen Dominant mann Anonymkode: ccffe...c20 Høres kjedelig ut! Hilsen submissive kvinne, med en Dominant partner som forventer at jeg er aktiv i sengen.
Perle Skrevet 14. mars 2017 #8 Skrevet 14. mars 2017 (endret) Klemme han på stumpen og kysse ham på halsen, og legge armen over hodet med en tilfreds mine evnt ta deg selv litt på brystene sukke og klynke fornøyd. Endret 14. mars 2017 av Perle 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå