Gå til innhold

Hvor mange runder forventer dere kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer en (I sjeldne tilfeller 2) runde før jeg må hvile/sove noen timer før kuken er klar til kamp igjen. Hva forventer dere kvinner av menn i antall runder?

Anonymkode: 74cc1...7b4

Videoannonse
Annonse
Gjest antbug
Skrevet

Det holder med én hvis den er skikkelig bra. Da sovner jeg tvert.

AnonymBruker
Skrevet

En. Men jeg forventer at den er bra og at den varer en stund da. 

Anonymkode: 4727f...9f8

• Liker 8
Skrevet

En. Men den må være bra.

Jeg kan ikke fordra at menn kommer raskt og dermed er ferdig. De får holde igjen, eller tilfredstille meg først.

• Liker 6
Skrevet

Kommer an på hvor lenge det er siden jeg sist så Kjære.

Men til vanlig er en mer en nok. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det holder med en gang. Etter en halvtime kan man kanskje få lyst igjen. Husker da jeg var yngre, man kunne ha sex mange ganger på rad. Den gang man var sammen med en som var ung og viril. *good times*

Anonymkode: 00eef...512

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kan holde i to runder hvis han er i rette humøret, jeg klarer meg med en så lenge han ikke bare tar hensyn til sin egen orgasme. 

Anonymkode: 49175...65d

Skrevet

Her tar vi en runde av gangen, men om tiden og lysten strekker til kan det godt bli flere runder i løpet av en dag. Samboer kan kjøre på igjen relativt fort etter, men vi er stort sett begge fornøyde for noen timer/for dagen etter en runde.

AnonymBruker
Skrevet

En gang holder som regel det. Spørs litt hvor lenge han holder også. 

Anonymkode: f511c...5ce

Skrevet

En runde i løpet av hvor lang tid? Snakker vi hele dagen eller natten så iallfall 4. Er det bare en time til rådighet så 1. 

AnonymBruker
Skrevet

Er ingen sammenheng mellom min tilfredsstillelse og antall runder. Én lang er bedre enn flere korte. Og oralsex/kos med leketøy er bedre enn en runde der ereksjonen svikter av ulike grunner (han har en krevende jobb, så det er dager han er kåt, men at han er så utslitt eller stresset slik at han har mer glede av å se på og kose enn å stresse med at penisen skal stå).

Så jeg forventer ingen runder. Jeg forventer bare at det er gjensidig at vi jobber for at begge skal være tilfredsstilt:)

Anonymkode: ac7eb...a57

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser denne og lignende innlegg så handler det ofte om mannen og hans evner. Han må tilfredsstille kvinnen, han må holde ut lenge, han må holde igjen, han må ikke tenke bare på sin egen orgasme osv

Hører aldri en mann si det samme. Det er som om vi kvinner forventer å bli tilfredsstilt og ikke tilfredsstille. Burde ikke dette gå begge veier? Bør ikke vi kvinner tenke litt på hva som tilfredsstiller mannen også? eller er vi så vant til at han får det til bare vi ligger der?.

Når noen sier at han enten må tilfredsstille meg først eller holde ut lenge, så tenker jeg på scenariet om mannen sa det samme.
Hun får enten gi meg en blowjob eller ri meg lenge, for eksempel.

Anonymkode: c1a9d...874

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser denne og lignende innlegg så handler det ofte om mannen og hans evner. Han må tilfredsstille kvinnen, han må holde ut lenge, han må holde igjen, han må ikke tenke bare på sin egen orgasme osv

Hører aldri en mann si det samme. Det er som om vi kvinner forventer å bli tilfredsstilt og ikke tilfredsstille. Burde ikke dette gå begge veier? Bør ikke vi kvinner tenke litt på hva som tilfredsstiller mannen også? eller er vi så vant til at han får det til bare vi ligger der?.

Når noen sier at han enten må tilfredsstille meg først eller holde ut lenge, så tenker jeg på scenariet om mannen sa det samme.

Jeg hadde aldri turt å kreve noe sånt med mindre jeg selv var aktiv og likedan tilbake. Jeg tar for gitt at de kvinnene (inkludert meg) som har svart her i tråden også er det. Her er spørsmålet hvor mange runder man forventer, da svarer man på spørsmålet. Når jeg har sex er jeg stort sett den aktive parten, og jeg suger og gjør "alt" for mannen. Derfor tør jeg også å kreve at han holder lenge nok til at jeg også får min nytelse. 

Anonymkode: 4727f...9f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener det blir helt feil å bare ligge der stille og samtidig kreve for eks slikking etter at mannen (selv) har jukket seg ferdig på deg ja:p men her var jo spm hva VI krever da. 

Men så lenge kvinnen er aktiv og på tilbudssiden er det kjipt av fyren og komme fort også være ferdig. Også skal hun fingre seg ferdig selv liksom..

Anonymkode: cf76a...a65

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg bryr meg svært lite hva hun forventer. Runde nummer to er også avhengig av om hun tenner meg nok til en runde nummer to. Tidspunkt er også en faktor. Er det sent på natt er man som regel sliten i utgangspunktet.

Føler generelt at runde nummer to og tre er mer vanlig de første gangene man ligger med en kvinne.
:) 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det holder med en gang. Etter en halvtime kan man kanskje få lyst igjen. Husker da jeg var yngre, man kunne ha sex mange ganger på rad. Den gang man var sammen med en som var ung og viril. *good times*

Anonymkode: 00eef...512

Åh, ja.. Savner den tiden litt. Selv om jeg var konstant sår og gikk som en cowboy etterpå. 

Skrevet

Én er mer en bra nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...