Gå til innhold

Hvorfor får folk barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får folk barn når verden åpenbart er i ferd med å gå til helvete? 

Anonymkode: 217e3...c77

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er idioter

Anonymkode: ee3d1...447

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk er egoistiske. Selv folk i krigssoner popoer ut unger. Barn gir dem ubetinget kjærlighet. 

I vårt samfunn så er også folk redde for å ende opp ensomme i 40 prs alderen og trenger noen å feire jul med. Itillegg er det å få barn det normale og folk er livredd for å skille seg ut. 

Anonymkode: 9a905...360

• Liker 5
Gjest Jessica
Skrevet

Enkelte av oss liker barn og familie og vil videreføre våre gener . Få så Mange barn du orker bare du klarer å forsørge dem 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi mennesker er redd for å være alene, de får barn bare for å ha noen som vil (forhåpentligvis) være der for de når de selv blir eldre.

Anonymkode: 8c9fe...c04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har mye med instinkt å gjøre. Å få barn i i-land er jo ikke problemet. Det er der man får 14 uten å være i stand til å brødfø seg selv engang. Jo verre levevilkår, jo flere barn.

Anonymkode: 84da0...229

• Liker 5
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Fordi de vil spre sine gener videre.

Så bare av egoistiske grunner

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg elsker barn, og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre måtte synes og mene:) 

Jeg skal ha så mange som to barn i alt, og begge barna har hverandre når jeg og mannen ikke lengre eksisterer. 

Ha en fin natt, peppermøen.

Anonymkode: 546e5...5a8

• Liker 2
Skrevet

Det er allerede så mange barn her i verden at et par til ikke skader.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Jessica skrev:

Enkelte av oss liker barn og familie og vil videreføre våre gener . Få så Mange barn du orker bare du klarer å forsørge dem 

Dummeste jeg har hørt. Burde vært innført ett barns politikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke er egoistisk nok til å ville bruke et helt liv på bare seg selv. 

Anonymkode: df834...c7e

• Liker 2
Skrevet

Om alle hadde tenkt sånn, hadde hvertfall verden gått til helvete om ca 80-90 år da alle i verden hadde vert utryddet! Det dummeste jeg har lest på veldig lenge!

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Burde vært innført ett barns politikk.

Vis ett eksempel på at det fungerer

Spoiler

Det fungerte ikke i Kina

AnonymBruker
Skrevet

Barn er verdens beste:hjerte:

Anonymkode: 79a92...dbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får folk barn når verden åpenbart er i ferd med å gå til helvete? 

Dine foreldre fikk jo deg 😎

Anonymkode: 11e42...edf

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk er egoistiske. Selv folk i krigssoner popoer ut unger. Barn gir dem ubetinget kjærlighet.

Anonymkode: 9a905...360

Ja dette er det verste. Folk som har vist seg å være ute av stand til å oprettholde et fungerende samfunn / demokrati tror de vil være bra foreldre!? Og de kan ikke vente et par år til krigen / borgerkrigen er slutt, selv om de har tilgang på prevensjon. Sjokkerende.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er veldig interessant at Norge blir sammenlignet med U-land😊 Vi nordmenn er nok bedre rustet til å få barn, framfor disse landene som ikke har noe bra å tilby sine etterkommere.

Vi er smarte, siviliserte og pengesterke. Det ligger ikke i vår natur å kaste stener, knivdrepe og stjele. For vi er jo et ordentlig og tenkende folk, som ikke lager krig og konflikter som andre deler av verden.

Er det ikke litt viktig for dere at ikke absolutt alle kulturer får spre sine gener? 

Spør du meg så er det en ressurs for verden at Norge f.eks får barn :)

Anonymkode: 546e5...5a8

• Liker 3
Gjest antbug
Skrevet

Fordi vi fortsatt blir født med drifter, og fordi de fleste innerst inne har tro på at ting ordner seg og at verden ikke går under. Når vi kommer opp i en viss alder har vi godt av å få noe å bry oss om som er viktigere enn oss selv. Jeg tror at mange av de som peller navlelo og skriver innlegg om hvor dumme alle unntatt de er er ville hatt godt av å få en familie å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er det som er det biologiske målet med alle artene på jorda - mennesker, dyr, planter - spre sine gener, forplante seg, sikre artens overlevelse. Haha, underlig nok er vi med på å sikre artens undergang med denne overbefolkningen....

Anonymkode: f81be...9e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde lyst på et kjærlighetsbarn - 50% han og 50% meg 😉 Men vi er fornøyde med ett barn, ønsker romslig økonomi!

Anonymkode: dabaa...133

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...