Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det virkelig så få her på KG som følger med i år? 

Anonymkode: d8ac6...cc3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg kan ikke tro at Triana blir dårligere i rollen som programleder for hver sesong. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Soph oppfører seg som en sjalu fjortis med skikkelige bitchetendenser! 

Håper hun nye velger Alex jeg. Hadde vært underholdende. 

Anonymkode: 565a0...a32

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig at Martine presenterte seg som instagrammer. "Hei, jeg heter Martine og jeg er instagrammer". Really? Har det også blitt et yrke nå altså? :P 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de først bruke et fransk uttrykk i programmet, kan de ta seg bryet med å lære Triana riktig uttale.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, jeg synes det er så morsomt å se hvordan de går fra skittkasting til uskyldig prat og klemming når den de prater om kommer inn i rommet. Høy bitchfaktor. :laugh:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
52 minutter siden, Boetica skrev:

Skal de først bruke et fransk uttrykk i programmet, kan de ta seg bryet med å lære Triana riktig uttale.

:klo: Hun sa det jo riktig. 

Anonymkode: af3c0...ea7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo: Hun sa det jo riktig. 

Anonymkode: af3c0...ea7

Det uttales fam fatall.

Anonymkode: edebe...e17

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det uttales fam fatall.

Tror hun sa det riktig ihvertall en gang. Men hun sa det feil også, andre ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.3.2017 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Grunde har musikkvideo :laugh:

Anonymkode: 69ace...269

Hardt as!

Jaja, han skal ha kudos for å tørre å legge seg ut slik da... hadde ikke jeg liksom

Anonymkode: fba97...5b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Soph oppfører seg som en sjalu fjortis med skikkelige bitchetendenser! 

Håper hun nye velger Alex jeg. Hadde vært underholdende. 

Anonymkode: 565a0...a32

Enig! Soph kommer til å sende seg selv ut slik som hun sutrer... skulle trodde var sammen så voldsomt som hun "grein." Skjerp deg da kvinnemenneske, liksom...

Anonymkode: fba97...5b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, julie08 skrev:

Hvilken allianse heier dere på i år? :) Eller foreløpig da.

Vet ikke enda, men pleier å heie på den minste alliansen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes Morten ligner litt på Labi innimellom? Det er noe med blikket hans når han tenker...

Anonymkode: a0d7e...a3f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, caline skrev:

Tenk å flippe så ut pga en lite kyss på flasketuten peker på a

Enig, litt sykt at hun ble så sur mtp at hun kom inn i Flasketuten-leken og sa at hun ikke skulle kline med noen. På den andre siden skjønner jeg henne litt også, for som hun sa, så kunne Alex valgt en gutt i stedet for den nye jenta, som åpenbart er en konkurrent. Men likevel, tror Sophie graver sin egen grav ved å bli sååå sur. Skjønner godt om Alex ikke gidder å være partner med henne, hun "rakker jo ned på stemningen hans", som han kalte det 

Endret av Hugteken
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Enig i at Morten kan ligne bittelitt på Labi. Og det var morsomt da han sa GNAG og lo godt på begynnelsen av episoden ;-)

Liker virkelig Kevin bedre og bedre jeg altså! Han virker både oppegående og skikkelig god på bunnen 👍🏼

Anonymkode: 9e620...483

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjærkomment vårtegn: paradise hotel <3

Skjønner ikke helt tankegangen til Soph, når den hun har et problem med (Martinestagram) kommer og serverer seg på sølvfat for å oppklare nussesituasjonen! Hvorfor skjønner hun ikke at hun hadde profittert på å snakke med henne, og evt få henne til å velge en annen enn Alex? Istedet etablerer hun seg som utilgjengelig superbitch og hiver henne på dør så hun kan fortsette å baksnakke henne sammen med Morten.

Elsker forøvrig at InstaMartine så det nødvendig å blåse opp egoet til Alex enda mer ("sånn går det når man velger den kjekkeste her inne, ehehe") :fnise: Som om han hadde behov for en boost.

I år som de aller fleste år så fremstilles de som en gjeng med lite substans. Det er så tomt, så tomt. Og dumt. Og overfladisk. "Jeg knakk neglen min, og da var det lissom tredje verdenskrig". what??

Vet noen forresten om noen gode recaps? Før var jo halve poenget med å se på Paradise Hotel å lese recapene på Vittighetens Dyd og Filter etter sendingen...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Selma1984 skrev:

Et kjærkomment vårtegn: paradise hotel <3

Skjønner ikke helt tankegangen til Soph, når den hun har et problem med (Martinestagram) kommer og serverer seg på sølvfat for å oppklare nussesituasjonen! Hvorfor skjønner hun ikke at hun hadde profittert på å snakke med henne, og evt få henne til å velge en annen enn Alex? Istedet etablerer hun seg som utilgjengelig superbitch og hiver henne på dør så hun kan fortsette å baksnakke henne sammen med Morten.

Elsker forøvrig at InstaMartine så det nødvendig å blåse opp egoet til Alex enda mer ("sånn går det når man velger den kjekkeste her inne, ehehe") :fnise: Som om han hadde behov for en boost.

I år som de aller fleste år så fremstilles de som en gjeng med lite substans. Det er så tomt, så tomt. Og dumt. Og overfladisk. "Jeg knakk neglen min, og da var det lissom tredje verdenskrig". what??

Vet noen forresten om noen gode recaps? Før var jo halve poenget med å se på Paradise Hotel å lese recapene på Vittighetens Dyd og Filter etter sendingen...

Du syns Alex ikke er fin?

Anonymkode: 8cbee...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du syns Alex ikke er fin?

Anonymkode: 8cbee...442

Det er ikke relevant, men poenget er at han er så innmari fornøyd med sitt eget utseende og er klar over at han er kjekk, så han trenger egentlig ikke å få ros eller bekreftelse på det, som Martine gjorde.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...