Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Romario skrev:

eh?

Jeg har også lest det samme innlegget før. Kan du ikke la være og poste det flere steder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sviktet da ikke Kevin når hun ble partner med Morten. På det tidspunktet hadde de begynt å spille med Morten, og det partnerbyttet den gangen var alle med på. 

Anonymkode: ae281...9aa

Jeg mener hun gjorde det fordi hun gikk fra å være hans partner til å "ikke vite hvem hun ville valgt mellom han og Morten". De har sagt inne på hotellet at hun ville valgt Morten også så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg mener hun gjorde det fordi hun gikk fra å være hans partner til å "ikke vite hvem hun ville valgt mellom han og Morten". De har sagt inne på hotellet at hun ville valgt Morten også så. 

Hun selv sier vell hun ikke hadde vist, men ja det er jo på sett og vis å svikte partneren. 

Anonymkode: 1b475...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun selv sier vell hun ikke hadde vist, men ja det er jo på sett og vis å svikte partneren. 

Jeg synes det var fint at hun sa unnskyld etter tiraden hun ga Kevin :) Hun er en god person, og ja ting kan bli litt hett i fylla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, minister-mio skrev:

Jeg har også lest det samme innlegget før. Kan du ikke la være og poste det flere steder?

...bare ikke les begge trådene da vel. problem solved:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Romario skrev:

...bare ikke les begge trådene da vel. problem solved:)

Er du seriøs? Jeg kan ikke vite hvilke tråder du spammer og jeg burde kunne lese hvilke tråder jeg vil

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: b36e8...05a

Stakkars fyr, det er så åpenlyst at han et satt i en ufrivillig friendzone av Sofie, og han er ikke bare litt friendzona heller! Noen jenter altså...

Anonymkode: 29a4f...b98

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt lam over hvor lite kritiske PH-deltakerne er til hva de reklamerer for på insta. ALLE reklamerer for det samme dritet til naive 12-åringer, bare for å tjene litt cash. Er det mulig. 

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Er du seriøs? Jeg kan ikke vite hvilke tråder du spammer og jeg burde kunne lese hvilke tråder jeg vil

Ta det med ro, innlegget var jo passende i begge trådene da er det innafor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta det med ro, innlegget var jo passende i begge trådene da er det innafor. 

Nettopp! Bra svart:) Til denne minister mio whatever,, bør kanskje lese deg opp på hva "spammer" betyr før du lirer av deg ord og uttrykk du ikke forstår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Sofie sa at grunnen til at hun var med på PH var for å få i gang blogg osv.. Derfor later hun nok som hun er sympatisk mot Grunde osv., men hun tar slike valg, hun har ikke bare PH i tankene men og sin framtidige blogg.

Anonymkode: db285...7b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så drittlei av at Sofie går rundt og mener at hun har gjort alt mulig for alle deltagerne der inne, og prøver å bruke det mot de andre som om de skylder henne noe :klaske: 

Håper virkelig ikke hun vinner :filer:

Endret av helloAdele
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fyfaaaaaen!". Er det alt Petter klarer å si eller? 

Anonymkode: efe8e...d5a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla Sofie. Grunde er for bra for Pærra uansett <33

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husk at Sofie sa at grunnen til at hun var med på PH var for å få i gang blogg osv.. Derfor later hun nok som hun er sympatisk mot Grunde osv., men hun tar slike valg, hun har ikke bare PH i tankene men og sin framtidige blogg.

Hva i all verden er det slags ambisjon?  Få igang en blogg?  Første krav bør jo være at en har noe mellom ørene så en har noe å ytre.  Døgnflue kalles sånt. 

Anonymkode: 85fc5...238

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkars Grunde.. Men heia Lunde og Kevin :heiajente:

Anonymkode: 3b189...235

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Grunde slengte kula si inn i det liksom-lei-seg-ansiktet til Sofie, alternativt inn i det selvgode klysetrynet til Andrea eller Morten. Det er så teit at de kan velge inn folk fra juryen, argh. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH nå MÅ Kevin og Martine vinne! De er mye mer verdige vinnere enn Andrea/Petter og Morten/Sofie i mine øyne 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det slags ambisjon?  Få igang en blogg?  Første krav bør jo være at en har noe mellom ørene så en har noe å ytre.  Døgnflue kalles sånt. 

Anonymkode: 85fc5...238

Meldte seg på «Paradise Hotel» for å oppfylle blogg-drømmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...