Boetica Skrevet 16. mars 2017 #141 Del Skrevet 16. mars 2017 Petter ligner litt på Snusmumrikken: 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #142 Del Skrevet 16. mars 2017 At ingen har kommet med noen raserianfall enda er hvertfall en forbedring fra i fjor. Anonymkode: d8ac6...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #143 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg har allerede nå høye forventninger til resten av sesongen! Tror det kan bli bra når de starter så sterkt allerede når det gjelder taktikk. Er også evig takknemlig for at det ikke er en Carl Aksel/Christian René skikkelse (hittil)! Det ødela de sesongene for meg. Spesielt fjorårets sesong. Anonymkode: d3225...7d0 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 16. mars 2017 #144 Del Skrevet 16. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig den der kommentaren om at jentene ikke gråt mens guttene gjorde det. Er fordi jenter vil aldri forstå dette med lojalitet, brorskap og det samspillet oss gutter imellom. Det er et fremmed konsept for jenter. Den "teorien" beviste denne episoden igjen. Anonymkode: 07621...0b0 Når man bruker PH som en kilde til kunnskap og visdom.. Jeg har fått bevist at menn kan deles inn i to grupper: de som liker tatoveringer, og de som liker solpudder. Og så har du Haakon da, som både liker bad tattoos og en skikkelig bad tan og gikk derfor godt med alle. Mer on topic: Jeg synes kanskje årets gjeng er litt kjedelige så langt, samtidig så fremstår de som en haug med rasshøl, så det lukter mye drama og backstabbing og den type underholdning iallfall. Særlig jentene virker som de har evnen til å kjøre et helt iskaldt spill uten å blunke, er bare Sofie som fremstår som hun har noe empati til nå. Liker derfor henne best =) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mars 2017 #145 Del Skrevet 16. mars 2017 Tråden er ryddet for spoiling. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #146 Del Skrevet 16. mars 2017 Grunde har musikkvideo Anonymkode: 69ace...269 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mars 2017 #147 Del Skrevet 16. mars 2017 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Når man bruker PH som en kilde til kunnskap og visdom.. Jeg har fått bevist at menn kan deles inn i to grupper: de som liker tatoveringer, og de som liker solpudder. Og så har du Haakon da, som både liker bad tattoos og en skikkelig bad tan og gikk derfor godt med alle. Mer on topic: Jeg synes kanskje årets gjeng er litt kjedelige så langt, samtidig så fremstår de som en haug med rasshøl, så det lukter mye drama og backstabbing og den type underholdning iallfall. Særlig jentene virker som de har evnen til å kjøre et helt iskaldt spill uten å blunke, er bare Sofie som fremstår som hun har noe empati til nå. Liker derfor henne best =) Jentene kommer jo på defensiven i neste uke når de får konkurranse av en femme fatale (etter sigende). Tipper de ikke er like kontrollerte når de selv kommer i fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 17. mars 2017 #148 Del Skrevet 17. mars 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allerede nå høye forventninger til resten av sesongen! Tror det kan bli bra når de starter så sterkt allerede når det gjelder taktikk. Er også evig takknemlig for at det ikke er en Carl Aksel/Christian René skikkelse (hittil)! Det ødela de sesongene for meg. Spesielt fjorårets sesong. Anonymkode: d3225...7d0 Enig! Bortsett fra at jeg digger både Carl Aksel og Christian René 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 17. mars 2017 #149 Del Skrevet 17. mars 2017 Synes KriRe var bra TV jeg nå da, CA on the other hand.... UGH Men så dagens episode nå, for en gjeng med pusekatter. Gråt mer a Har vært en uke liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. mars 2017 #150 Del Skrevet 17. mars 2017 Nydelig bouquet på den blomsterkvasten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 17. mars 2017 #151 Del Skrevet 17. mars 2017 Marcus er en mester manipulator. Tror han kommer til å komme langt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 17. mars 2017 #152 Del Skrevet 17. mars 2017 Litt off-topic, men er dette kødd eller er de virkelig så dumme? Å ikke vite hvem Sylvi Listhaug er, hva som er de tre nordligste fylkene i Norge, hvilke partier som sitter i regjering, hva Norges første kvinnelige statsminister heter, hva som er Norges lengste elv.... Hvordan er det mulig å ikke vite dette? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 17. mars 2017 #153 Del Skrevet 17. mars 2017 3 timer siden, Clarity skrev: Litt off-topic, men er dette kødd eller er de virkelig så dumme? Å ikke vite hvem Sylvi Listhaug er, hva som er de tre nordligste fylkene i Norge, hvilke partier som sitter i regjering, hva Norges første kvinnelige statsminister heter, hva som er Norges lengste elv.... Hvordan er det mulig å ikke vite dette? Åherregud 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #154 Del Skrevet 17. mars 2017 http://www.dagbladet.no/video/xQypcmbnIic Måtte le litt av denne Anonymkode: 80876...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 18. mars 2017 #155 Del Skrevet 18. mars 2017 Herregud så mye han brannmannen griner! Ikke så veldig macho akkurat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #156 Del Skrevet 18. mars 2017 1 time siden, MalloryK skrev: Herregud så mye han brannmannen griner! Ikke så veldig macho akkurat Hvem bryr seg om macho egentlig? De er inne på et hotell, det er mye alkohol og det er veldig intenst den første uka. Mange ulike grunner til at tårekanalene kan renne litt. Bare jeg som føler at Marcus spilte litt med gråtingen under parseremonien? Han tok en kalkulert avgjørelse, og virket litt som om han gråt noen tårer for at de andre deltakerne ikke skulle være sure på ham etter å ha sendt hjem Håkon som bare var snill og blid og godt likt av alle. Anonymkode: 0ba5d...ad8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 18. mars 2017 #157 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg venta på at Marcus (han med lange håret ikkesant?) skulle si når han var i greenrommet at han bare spillte så ja, ble litt overrasket over at han ikke gjorde det. Kanskje han gråt mer fordi han var redd for at de andre skulle finne ut hva han holdt på med enn at han var trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 18. mars 2017 #158 Del Skrevet 18. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem bryr seg om macho egentlig? De er inne på et hotell, det er mye alkohol og det er veldig intenst den første uka. Mange ulike grunner til at tårekanalene kan renne litt. Bare jeg som føler at Marcus spilte litt med gråtingen under parseremonien? Han tok en kalkulert avgjørelse, og virket litt som om han gråt noen tårer for at de andre deltakerne ikke skulle være sure på ham etter å ha sendt hjem Håkon som bare var snill og blid og godt likt av alle. Anonymkode: 0ba5d...ad8 Jeg lurte litt på det samme, men tror ikke gråtingen til Marcus var spill, får han var fryktelig nervøs under valget, så at han skalv. Men det kan jo være at han tok gråtingen til de store høyder fordi han merket at det mildnet sinnet til de andre. For det gjorde det, effektivt med preventiv gråting. Han er en smarting, håper han kommer langt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 19. mars 2017 #159 Del Skrevet 19. mars 2017 Lurer på om all gråtingen fra starten viser at det har blitt mer akseptert for menn å vise følelser? Synes det var litt voldsomt, men håper det viser en generell tendens blant unge menn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #160 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg følte ikke gråtingen til Marcus var tilgjort. Absolutt alle som noensinne har vært med på Paradise kan fortelle hvor sinnsykt forsterket følelsene blir der inne. Sannsynligvis trodde han selv på forhånd at det ikke kom til å bli særlig stort problem å spille spillet, men så, når han faktisk stod der og måtte utføre valget sitt så opplevdes det mye sterkere og mer intenst enn han hadde sett for seg. Når han så i tillegg fikk omsorg og medlidenhet av de andre, deriblant Triana, så var det sikkert vanskelig å holde det tilbake. Da var det allerede satt i gang, og følelsene bare strømmet på. Det var sånn det virker for meg. Og når du ser andre gråter, så er det lettere å bli rørt selv. Så at de andre satte i gang synes jeg heller ikke er så rart. Komisk og meget underholdende for oss, og jeg gleder meg ekstremt til fortsettelsen. Virker som det er en følsom gjeng, og det gjør underholdningsfaktoren så utrolig høy 👍🏼 Anonymkode: 9e620...483 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå