AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Jeg sliter med smerter i mellomgulvet og opp mot brystet.. det er et slags brennende trykk som ender opp som klump i halsen. EKG var helt grei og jeg har ingen allergier. Må jo være et svar på dette Anonymkode: 98a9c...1e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Magesår, angst, stress osv Anonymkode: e6cfb...34a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magesår, angst, stress osv Anonymkode: e6cfb...34a Sliter med stress men har Ikke mistenkt angst. Hvordan kan jeg utelukke det? Anonymkode: 98a9c...1e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med stress men har Ikke mistenkt angst. Hvordan kan jeg utelukke det? Anonymkode: 98a9c...1e7 Bli utredet. Anonymkode: 03380...830
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med stress men har Ikke mistenkt angst. Hvordan kan jeg utelukke det? Anonymkode: 98a9c...1e7 Eliminasjon. Man kan ikke prøveta for absolutt alle indikatorer i verden. Hvis relevante blodprøver, samt EKG, O2-metning, samtaler om sykdomsforløp ++ ikke gir noen indikasjon på verken hjerte-karsykdom, allergier, magesår eller andre ting, OG hvis tilstanden din ikke endres til det verre, OG hvis du tåler å gå/være i enkel aktivitet, så kan det ikke utelukkes at det er et angstanfall. Anonymkode: 5e1c0...ace
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med stress men har Ikke mistenkt angst. Hvordan kan jeg utelukke det? Anonymkode: 98a9c...1e7 Hvis du går en tur på noen timer i moderat tempo vil du fort merke om det er noe fysisk eller psykisk. Er det psykisk vil symptomene lette av fysisk aktivitet, er det fysisk blir du verre. Anonymkode: 88b81...8d0
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Høres ut som sure oppstøt. Dra til fastlegen din og få resept på Somac eller noe lignende Anonymkode: 4ba16...b11
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eliminasjon. Man kan ikke prøveta for absolutt alle indikatorer i verden. Hvis relevante blodprøver, samt EKG, O2-metning, samtaler om sykdomsforløp ++ ikke gir noen indikasjon på verken hjerte-karsykdom, allergier, magesår eller andre ting, OG hvis tilstanden din ikke endres til det verre, OG hvis du tåler å gå/være i enkel aktivitet, så kan det ikke utelukkes at det er et angstanfall. Anonymkode: 5e1c0...ace Kun tatt EKG nylig fordi jeg hadde store problemer med å puste og jeg var redd for hjertesykdom. Allergi test tok jeg par år siden pga elveblest som stadig kim tilbake. Frisk ellers. Lest Litt om angstanfall nå og dessverre kunne jeg kjenne meg igjen Anonymkode: 98a9c...1e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som sure oppstøt. Dra til fastlegen din og få resept på Somac eller noe lignende Anonymkode: 4ba16...b11 Håper det. Må ta et rør i halsen og jeg vil slippe det. Kan prøve prøve dette å Anonymkode: 98a9c...1e7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du går en tur på noen timer i moderat tempo vil du fort merke om det er noe fysisk eller psykisk. Er det psykisk vil symptomene lette av fysisk aktivitet, er det fysisk blir du verre. Anonymkode: 88b81...8d0 Elsker gåturer og jeg er lykkeligst i skogen Anonymkode: 98a9c...1e7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå