Gå til innhold

Venn som heile tida skal "ha rett"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit ikkje heilt kor eg skal putte denne, men flytt den den som vil! :)

I det siste så skal venninna mi alltid vere uenig med meg! Det er jo ikkje slik at alle skal ha same meiningar som meg, og alltid gjere som eg seier, men eg meinar som foreks når vi diskuterte her ein dag når den og den kinoen starta, så sa eg at eg trudde den var klokka ni, så nektar ho beint sjølv om eg viste eg hadde rett. Vi skjekka det opp og såg at den starta klokka ni.

Det er jo lov å seie feil, alle gjer jo det. Men ho blir alltid litt sur og grinete etter eg har fått rett i noko.

Eg syntes det er irriterande til tider, men tenker at ho får no berre holde på.

Andre eksempler er kva ein ting kostar, kva han eller ho heiter, kva vi har å lese på til ein prøve osv.. Det er jo berre filleting.

Det virkar som det er kjempevanskelig for henne å ha feil. Om ho seie ein ting som eg er usikker på så høyrer eg på henne... så eg trur ikkje ho prøver "å ta igjen". Er rett og slett berre slik ho er....

Kva skal eg gjere? Ingenting?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre med det :-)

Skrevet

Noen er slik, som om de på død og liv har en konkurranse på gang... blir det for mye, så kutt henne ut hvis du føler for det for en periode. Ellers kan du jo påpeke dette, men det blir vel bare enda en "dustekrangel"...

Skrevet
Vær glad du ikke er gift med henne ;)

He he! :ler: O.k skjønner tegninga. Det er berre til å holde seg unna ei stund.... Lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...