AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #1 Skrevet 13. mars 2017 Har du opplevd ordentlig dårlig service på hotell i Norge? Kom nettopp hjem fra et opphold i stavanger, og de hadde veldig merkelige ansatte der. Ingen do-not-disturb-skilt noe som resulterte i at stuepikene buste inn på rommet mitt TRE ganger i løpet av dagen, selv om jeg på forhånd gikk ut i gangen når jeg hørte de i nærheten av rommet mitt og da sa jeg at jeg ikke trengte noe service inne på rommet. Jeg jobber på nattestid dvs jeg sover på dagtid. Så den dagen gikk med på å bråvåkne av at den ene stuepiken etter den andre står inne på rommet og spørr om jeg trenger vask.. Frokosten var ok, men utrolig sure servitører. Jeg smilte og hilste på den ene servitøren, men fikk bare et surt tryne tilbake. Siste dagen ble jeg jaget ut av hotellrommet mitt før 11 selv om det står på hjemmesiden deres at man har rommet til 12 på avreisedagen. Noe som resulterte i at jeg måtte pakke sammen tingene mine og stå ute å fryse siste timen av hotelloppholdet mitt. Utrulig dårlig opplevelse, og kommer til å råde alle mine venner til å styre unna dette hotellet om de noen sinne skal til stavanger Anonymkode: 2a500...117
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Kunne du ikke sitte i resepsjonen da? Å då stå ute å fryse bare på trass i en time er jo idioti. Anonymkode: 72006...3e8 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 Ille, men ikke så ille som et Miami hotell som la seg på en vane å ringe å mase om sjekkut hver time de siste 12 timene man hadde rommet den natten. Anonymkode: c1752...50c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ille, men ikke så ille som et Miami hotell som la seg på en vane å ringe å mase om sjekkut hver time de siste 12 timene man hadde rommet den natten. Anonymkode: c1752...50c bullshit. Anonymkode: a3665...fc0 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Hotel Cæsar. En nebbete mann med rar dialekt tok meg på ræva. Viste seg at han er eieren av hotellet. Anonymkode: 98e9b...d80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå