AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Hva syns dere om dette? Jeg er en transseksuell mann, og jeg ble forleden dag sendt ut av jentegarderoben! Er ikke dette diskriminerende? De såg visnok at jeg var mann på grunn av den store bulken som sto i skrittet mitt. Anonymkode: 02056...47a
skogsvandreren Skrevet 13. mars 2017 #2 Skrevet 13. mars 2017 Nei, det synes jeg ikke. Det var helt rett av de 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #3 Skrevet 13. mars 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syns dere om dette? Jeg er en transseksuell mann, og jeg ble forleden dag sendt ut av jentegarderoben! Er ikke dette diskriminerende? De såg visnok at jeg var mann på grunn av den store bulken som sto i skrittet mitt. Anonymkode: 02056...47a Anonymkode: 2b964...5cf 19
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #4 Skrevet 13. mars 2017 Hilsen kåt gutt 17 år eller noe? Dårlig forsøk på trolling... Hadde du vært transkjønnet hadde du klart å holde terminologien riktig. Anonymkode: c3477...a27 30
tdm900 Skrevet 13. mars 2017 #5 Skrevet 13. mars 2017 Så du har utovertiss har du ikke noe i damegarderoben å gjøre😂😂 5
Gjest Hildur70 Skrevet 13. mars 2017 #6 Skrevet 13. mars 2017 Mennesker med penis skal ikke inn i damegarderoben
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #7 Skrevet 13. mars 2017 Er du mtf eller ftm? 1 time siden, Hildur70 skrev: Mennesker med penis skal ikke inn i damegarderoben 1 time siden, tdm900 skrev: Så du har utovertiss har du ikke noe i damegarderoben å gjøre😂😂 Jeg finnes ikke enig.. Transkvinner er også kvinner, og bør ha all rett til å være i damegarderoben! 9
tdm900 Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, kattepusen skrev: Er du mtf eller ftm? Jeg finnes ikke enig.. Transkvinner er også kvinner, og bør ha all rett til å være i damegarderoben! Det kan du stå og si til de kvinnene som da må dele garderobe med en, i utgangspunktet mann. Som også ser ut som en mann! 8
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #9 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, tdm900 skrev: Det kan du stå og si til de kvinnene som da må dele garderobe med en, i utgangspunktet mann. Som også ser ut som en mann! Det har jeg allerede gjort.. Jeg kjenner ganske mange transkvinner og transmenn etterhvert, og dette ER faktisk et problem, som burde være et ikke problem. Med klær på, ser man ut som kvinne, oppfører seg som kvinne.. også tar man dessverre av seg trusen og har et kjønnsorgan man ikke ønsker seg.. 13
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Skrevet 13. mars 2017 http://www.aftenbladet.no/lokalt/Hvor-skal-transkjonnede-Sandra-dusje-539666b.html Anonymkode: fff39...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #11 Skrevet 13. mars 2017 21 minutter siden, kattepusen skrev: Det har jeg allerede gjort.. Jeg kjenner ganske mange transkvinner og transmenn etterhvert, og dette ER faktisk et problem, som burde være et ikke problem. Med klær på, ser man ut som kvinne, oppfører seg som kvinne.. også tar man dessverre av seg trusen og har et kjønnsorgan man ikke ønsker seg.. Å ha et kjønnsorgan man ikke ønsker seg er da lett å få fjernet idag...du må gjerne være naken med alle verdens trans kvinner med penis om du så gjerne vil det, det er ditt valg , men det valget er ikke mitt. Fordi jeg vil slett ikke være komfortabel med å være naken med" alle kvinner med penis"...er det så vanskelig å forstå det og at jeg ønsker "trygghet og skjerming" i en garderobe ? Anonymkode: 5656b...f06 9
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #12 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha et kjønnsorgan man ikke ønsker seg er da lett å få fjernet idag...du må gjerne være naken med alle verdens trans kvinner med penis om du så gjerne vil det, det er ditt valg , men det valget er ikke mitt. Fordi jeg vil slett ikke være komfortabel med å være naken med" alle kvinner med penis"...er det så vanskelig å forstå det og at jeg ønsker "trygghet og skjerming" i en garderobe ? Anonymkode: 5656b...f06 Og hva tror du transkvinner vil ha da? tror du ikke de, som andre kvinner, søker trygghet ? Hvorfor skal disse kvinnene tvinges til å skifte i feil garderobe, bare fordi de var så uheldige å bli født feil kjønn. Skal ikke disse kvinnene få føle på den tryggheten vi andre damer har? 12
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #13 Skrevet 13. mars 2017 Hvor trygg og komfortabel tror dere det er å skifte i en herregarderobe, med pupper? 7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #14 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, kattepusen skrev: Og hva tror du transkvinner vil ha da? tror du ikke de, som andre kvinner, søker trygghet ? Hvorfor skal disse kvinnene tvinges til å skifte i feil garderobe, bare fordi de var så uheldige å bli født feil kjønn. Skal ikke disse kvinnene få føle på den tryggheten vi andre damer har? Men er det bare å definere seg selv som transkvinne og da få lov til å gå i kvinnelig garderobe? Jeg er i alle fall enig i at man burde fjerne penis for å få lov til å skifte i kvinnelig garderobe Anonymkode: d88c4...34f 6
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #15 Skrevet 13. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men er det bare å definere seg selv som transkvinne og da få lov til å gå i kvinnelig garderobe? Jeg er i alle fall enig i at man burde fjerne penis for å få lov til å skifte i kvinnelig garderobe Anonymkode: d88c4...34f Nei, man bør ha skiftet juridisk kjønn først. Og det er en lang og kjedelig prosess. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #16 Skrevet 13. mars 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det bare å definere seg selv som transkvinne og da få lov til å gå i kvinnelig garderobe? Jeg er i alle fall enig i at man burde fjerne penis for å få lov til å skifte i kvinnelig garderobe Anonymkode: d88c4...34f Uten penis vil jeg ikke inn i jentegarderoben Det er så fint å se på de flotte kroppene i dusjen. Trist at de skal diskriminere transkvinner! Anonymkode: 02056...47a 1
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #17 Skrevet 13. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Uten penis vil jeg ikke inn i jentegarderoben Det er så fint å se på de flotte kroppene i dusjen. Trist at de skal diskriminere transkvinner! Anonymkode: 02056...47a Nå må du bestemme deg, er du transmann, transkvinne eller mann som vill inn i kvinnegarderoben ? 10
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #18 Skrevet 13. mars 2017 3 minutter siden, kattepusen skrev: Nå må du bestemme deg, er du transmann, transkvinne eller mann som vill inn i kvinnegarderoben ? Mann som er ei dame inni seg og vil inn i jentegarderoben. For å se på damene Anonymkode: 02056...47a 1
LittleBabyBlue Skrevet 13. mars 2017 #19 Skrevet 13. mars 2017 Alt jeg leser er stakkars meg, mine rettigheter og meg meg meg meg. Det er ingen tanker om den andre part i det hele tatt. Fakta er at skal transpersoner få rett til å bruke damegarderoben med utstyret inntakt vil det begrense kvinners rett til å føle seg komfortabel og trygg i damegarderoben. For meg er kvinners rett større i dette tilfelle. Med dagens høye voldtektsstatisikk og mengden av kvinner som sliter med følgene, er deres hensyn og mulighet til bevegelsesfrihet større enn ditt midlertidige behov for å vifte med pikken i damegarderoben. 10
SlemUlv Skrevet 13. mars 2017 #20 Skrevet 13. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mann som er ei dame inni seg og vil inn i jentegarderoben. For å se på damene Anonymkode: 02056...47a Oki, har du kommet langt i prosessen for å bytte kjønn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå