Gå til innhold

Er dette veldig turn-off for en mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det turn-off for en mann å ikke ha kjempemye skjeggvekst?

Dette er ikke meg på bilde, men skjegget mitt ser ikke så langt i fra sånn ut når jeg gror det ut. Ikke så mye skjegg på sidene av ansiktet.

 

8767.png.03a08a3711856f8396de2a3e2f3d0c3b.png

Anonymkode: 16ef2...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men det er turn off at du bryr deg om hva andre bryr seg om. Selvtilliten må være bra.

Anonymkode: 83ce3...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike detaljer betyr aldri noe for fornuftige mennesker, men selvtillit betyr noe for de fleste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er turn off for en mann?

Det må du nesten spørre en homofil om...

Det er kanskje det du gjør?!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er turn off at du bryr deg om hva andre bryr seg om. Selvtilliten må være bra.

Anonymkode: 83ce3...21d

 

Akkurat nå, Rotemor skrev:

Slike detaljer betyr aldri noe for fornuftige mennesker, men selvtillit betyr noe for de fleste :) 

TS her. Vet at selvtilitt betyr mye. Men årsaken til at jeg spør er at jeg funderer på om dette kan være grunnen til at jeg ikke får så alt for mange matcher på Tinder. Appen baserer jo seg kun på bilder. Der får man jo ikke vist selvtilitten før man møtes. Så sånn sett spiller det jo ikke noen rolle hvor mye selvtlitten en har om man ikke får mulighet til å møtes.

Anonymkode: 16ef2...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig velidg mange menn er jo glattbarberte - skjeggvekst betyr jo ingenting.

Avslår du kvinner fordi de er litt lave eller har feil hårfarge? Svaret er nok "nei" :) Selvtillit skinner igjennom på bilder, teksten din og annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Om det er turn off for en mann?

Det må du nesten spørre en homofil om...

Det er kanskje det du gjør?!  :)

TS her. Var kanskje litt uheldig med å ikke skrive en bedre tittel på tråden. Jeg ville nok ikke skrevet om homofiles mening på kvinneforum.

Anonymkode: 16ef2...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke turn off det der. Har ikke så mye å si. Det er ikke noe som ville tippet meg hverken i den ene eller den andre retningen.

Anonymkode: e7930...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS her. Var kanskje litt uheldig med å ikke skrive en bedre tittel på tråden. Jeg ville nok ikke skrevet om homofiles mening på kvinneforum.

Anonymkode: 16ef2...ad2

Skjønte jo hva du mente, men uttrykket ble galt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EpleDrue

Jeg har heller ikke så mye skjeggvekst, noe jeg er glad for da jeg liker å være glattbarbert. Har aldri vært noe hinder, men slik som på bildet tror jeg at jeg hadde følt meg uvel. Føler noe mangler når det ikke vokser på sidene. Har du prøvd varierende bilder på Tinder? Finnes ikke noe fasit for hva det motsatte kjønn liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du like gjerne bare kan barbere det av...?

Anonymkode: 25be5...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, EpleDrue skrev:

Jeg har heller ikke så mye skjeggvekst, noe jeg er glad for da jeg liker å være glattbarbert. Har aldri vært noe hinder, men slik som på bildet tror jeg at jeg hadde følt meg uvel. Føler noe mangler når det ikke vokser på sidene. Har du prøvd varierende bilder på Tinder? Finnes ikke noe fasit for hva det motsatte kjønn liker. :)

TS her. Det vokser noe på sidene. Men er noe ujevnt og ikke så mye. Vet at det vokser ujevnt på alle menn og at ingen er like. Joda, vet at det ikke er noen fasit. Men tenkte kanskje dette var et problem. 

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du like gjerne bare kan barbere det av...?

Anonymkode: 25be5...acf

Joda.

Anonymkode: 16ef2...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fan av det der nei så hadde nok foretrukket at du barberte det :P

Anonymkode: 3923d...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...