AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Del Skrevet 12. mars 2017 Hei. Jeg vil gjerne klage på et verksted som er en del av Mekonomen kjeden. Noen her inne som har gjort det tidligere? Finner ingen info på hjemmesidene deres... Hvem skal jeg sende klagen til? Setter stor pris på svar :-) Anonymkode: faab0...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. mars 2017 #2 Del Skrevet 12. mars 2017 Mekonomen.no under kontakt oss..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. mars 2017 #3 Del Skrevet 12. mars 2017 Du kan ringe 05566 og spørre dem. 24timersservice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Del Skrevet 12. mars 2017 12 minutter siden, Forundret.. skrev: Mekonomen.no under kontakt oss..? Selvfølgelig! Jeg har jo mange vedlegg å legge ved, kan ikke gjøre det på et kontaktskjema..? Hvem er sjef i Mekonomen? Det er mer det jeg tenker på.. En E-post adresse... Det er så lett at det bare registreres et eller annet sted og ikke blir gjort noe med. Jeg vil sende klagen til øverste ledelse! Anonymkode: faab0...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 12. mars 2017 #5 Del Skrevet 12. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig! Jeg har jo mange vedlegg å legge ved, kan ikke gjøre det på et kontaktskjema..? Hvem er sjef i Mekonomen? Det er mer det jeg tenker på.. En E-post adresse... Det er så lett at det bare registreres et eller annet sted og ikke blir gjort noe med. Jeg vil sende klagen til øverste ledelse! Anonymkode: faab0...f82 Den sjefen må du lete lenge etter, mener at det er en kjede som har kommet fra Sverige. Har selv dårlig erfaring med Mekonomen, de rette opp feilen men jeg satt sjakk matt med redning jeg hadde gratis på bilen den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 12. mars 2017 #6 Del Skrevet 12. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig! Jeg har jo mange vedlegg å legge ved, kan ikke gjøre det på et kontaktskjema..? Hvem er sjef i Mekonomen? Det er mer det jeg tenker på.. En E-post adresse... Det er så lett at det bare registreres et eller annet sted og ikke blir gjort noe med. Jeg vil sende klagen til øverste ledelse! Anonymkode: faab0...f82 Det jeg mente var at du spør dem hvor du skal henvende deg. Ring nr jeg skrev, de må da vite det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #7 Del Skrevet 12. mars 2017 Har du en klage så skriver du et brev til daglig leder der du har vært på verkstedet. Får du ikke svar der, så venter du en to ukers tid, og purrer. Fortsatt ikke noe svar, så sender du klagen og purringene med vedlegg til høyere oppe i systemet. Firmaet er vel registrert på brreg.no og da finner du styre/ledelse der. Men å henge ut en stor kjede med navn på nettet før de får uttale seg selv i saken, det synes jeg er dårlig gjort. Anonymkode: 83b22...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #8 Del Skrevet 12. mars 2017 Her er mail til diverse ledere. https://www.mekonomen.no/om-mekonomen/om-oss/kontaktpersoner-mekonomen-as Anonymkode: c0f3c...82a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #9 Del Skrevet 13. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en klage så skriver du et brev til daglig leder der du har vært på verkstedet. Får du ikke svar der, så venter du en to ukers tid, og purrer. Fortsatt ikke noe svar, så sender du klagen og purringene med vedlegg til høyere oppe i systemet. Firmaet er vel registrert på brreg.no og da finner du styre/ledelse der. Men å henge ut en stor kjede med navn på nettet før de får uttale seg selv i saken, det synes jeg er dårlig gjort. Anonymkode: 83b22...9ca Unnskyld meg! Selv om jeg har problemer med 1 Mekonomen verksted sier jeg jo ikke at alle Mekonomen verkstedene er dårlige! Jeg har allerede vært i kontakt med dagleg leder. Kommer ingen vei. Anonymkode: faab0...f82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #10 Del Skrevet 13. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en klage så skriver du et brev til daglig leder der du har vært på verkstedet. Får du ikke svar der, så venter du en to ukers tid, og purrer. Fortsatt ikke noe svar, så sender du klagen og purringene med vedlegg til høyere oppe i systemet. Firmaet er vel registrert på brreg.no og da finner du styre/ledelse der. Men å henge ut en stor kjede med navn på nettet før de får uttale seg selv i saken, det synes jeg er dårlig gjort. Anonymkode: 83b22...9ca Hvis du googler Mekonomen og klage kommer det ganske mange saker opp, så jeg synes ikke du skal tenke på denne kommentaren TS. Han/hun jobber sikkert i kjeden og tar seg derfor nær av det... Anonymkode: b5407...f0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #11 Del Skrevet 13. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er mail til diverse ledere. https://www.mekonomen.no/om-mekonomen/om-oss/kontaktpersoner-mekonomen-as Anonymkode: c0f3c...82a Tusen takk!! Jeg har også en klage å sende. Klarte ikke å finne hvem jeg skulle ta kontakt med, så dette hjalp meg veldig :-) Tusen takk!! Anonymkode: b5407...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå