Gå til innhold

Går jeg under "lav"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt under 170 er lavt, bare å kalle en spade for en spade folkens.

Anonymkode: 448d7...9ad

Videoannonse
Annonse
Gjest GulSol
Skrevet

Jeg er 159, og har venner som er 153 og 155. Jeg føler meg veldig høy noen ganger. Så har jeg venner som er 170, da føler jeg meg litt lav. Det positive med å være lav er jo at du kan ta på et par høye hæler, så vips er du også med i den høye gjengen. En høy person har ikke samme mulighet hos lave! 

Og hey, du når ned til bakken right? Det er vel alt som tels!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt er bare at det ikke et noe galt i noen av delene, og at begge er innafor normalen. Folk er forskjellige og det er da bare fint. Denne "du er ikke lav du et helt normal"-responsen fremstiller det som om det skulle være noe galt i å være lav, og det et helt unødvendig.

Anonymkode: 69a79...63d

Er det ikke verre å si at noen på 162 er lav, fordi da får jenter som er rundt 150 cm høy til å føle seg ennå verre? Jeg synes TS har normal høyde, men det kan være fordi jeg selv er 148 cm og føler meg da ekstra lav når folk skriver at hun er lav. :( 

Men du har vel rett; det er ikke galt å være hverken høy eller lav. Problemet er at mange jenter klager over at de er såååå lave og så er de over 160 liksom.. det er litt irriterende. 

Anonymkode: 05860...18e

AnonymBruker
Skrevet

Litt under gjennomsnittshøyde i Norge. Men for å sette det i et globalt perspektiv er du 20 cm høyere enn gjennomsnittshøyden for kvinner i Bolivia. Rene giganten.

Anonymkode: 3a5e2...943

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...