Maddame cupkakes Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Akkurat fått påvist add ..og startet medesinering..helt nytt for meg..og interessant om noen andre voksne med diagnosen har noen erfaringer å dele med denne nykommeren Spoiler 1
Gremlin Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Henger meg på denne, skal på utredning snart selv! Hvordan gikk selve utredningen? Og kjenner du tydelig forskjell etter du startet med medisin?
Maddame cupkakes Skrevet 13. mars 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2017 Hei Gremlin. Utredningen foregikk hos nevropsykolog og tok ca to og en halv time..masse tester spørsmål..og selv om hun var sikker i sin sak..sendte hun meg videre til psykiatrer for å stille diagnose.. kom da til psykiatrer ..videre utredning ..og spørsmål om medesiner ..jeg var villig til å prøve det..og har nå startet med en depokapsel..og skal øke til to om noen dager ..jeg har tålt de godt hittil..og det jeg kansje merker aller mest er at jeg er mere fokusert! kan godt si at det fåregår en "opprydding i hodet " noe tankekjør er allerede borte ..ikke så utmatta ..( har jeg fått testet allerede nå i helga med selskap og masse stress og mye folk..men ganske grei form i dag alikavel..) så jeg er spent på veien videre ..men som sagt dette er første uka ..lykke til med din utredning ..og håper du får en like rask avklaring ..:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå