Gå til innhold

Fikk plutselig litt panikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 30 år, flyttet ut fra eksen min for snart 2 mnd siden. Har en fin jobb og fin leilighet, og hittil har jeg tenkt at jeg ikke trenger å ha det travelt. Men så kjente jeg litt på at jeg fikk lyst å date litt, så jeg aktiverte profilen min på sukker igjen, den som har ligget på is i noen år, og skulle da sette opp alderskriterier og min egen alder. Jeg skulle til å sette 35 som maksalder, og det ble nesten et sjokk at det bare er 5 år eldre enn meg. Hvor ble tiden av? Hvor gikk årene mine? Og livet mitt?

Alle rundt meg på min alder har barn, noen har til og med giftet seg, fått barn og gått fra hverandre igjen. Jeg føler jeg har kommet så kort her i livet, jeg føler at tiden renner ut.
Flere som kjenner på det? Tenker jeg feil når jeg tenker på en familie som et "mål"? 

Anonymkode: 0eeae...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 1 år yngre enn deg og tenker av og til på samme måte, men jeg stresser ikke med det. Går på dater men har ikke funnet noen som jeg liker godt nok enda. Panikken kommer sikkert til å komme om denne avslappende følelsen til det hele vedvarer noen år til vil jeg tro, men jeg vil aldri slå meg til ro med noen jeg ikke liker bare fordi jeg er redd for at jeg kommer til å være alene resten av livet.

Jeg kjenner meg såpass godt selv at jeg vet at det må være noe helt unikt og ikke noe helt greit. Jeg velger å være singel til det muligens skjer og er fornøyd med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...