Gå til innhold

Måling av mannens penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feiring med kaketykke fordi han var fornøyd med målene da eller?:fnise:

Anonymkode: 616fe...f6d

Ja :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden er nok startet av en mann som er misfornøyd med sin. Min egen erfaring er hvertfall at jenter ikke bryr seg i det heletatt med å måle, de er stort sett fornøyde uansett. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har målt selv, er aldri spurt om å måle, størrelsen er aldri kommentert. Der tror jeg faktisk på når kvinner sier at det ikke betyr så mye, så lenge den ikke er veldig liten eller veldig stor. Kan selvsagt hende jeg er av de som er på "stchøgg, men ålreit kuk, så får ta ham da" 😂

Endret av Cronosgjesten
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2017 den 21.06, julie08 skrev:

18.5 cm. Han var veldig fornøyd og feira med et kakestykke :P

På 13.3.2017 den 9.02, innsats skrev:

Det er vel mer vanlig at damene vil måle en stor enn en liten?

Så da er spørsmålet; har noen målt din?

Tenker vel at måling kan vere en litt morsom greie som par kan finne på. Og som innsats skriver trur eg de fleste damer holder seg for gode til å rippe opp i det om en mann er liten. 

Tipper feks på at Julie som spørte kjæresten om det var lenge siden han hadde målt tissen ikke hadde gjort det om han hadde hatt liten.

Også går det jo an å skryte litt over hvor lang/stor den er under målingen, det setter menn pris på :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Har målt selv, men har aldri blitt målt.

Jeg regner egentlig med at så godt som alle menn har målt seg selv. Kan og skjønne at kvinner som har lite referansegrunnlag kan være nysgjerrig på om denne egentlig er 14 eller 17.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei as, tror jeg står over målinga. Hva er poenget? Tror du det hadde vært like hyggelig om mannen hadde sagt at han skulle måle hvor stor kjede du har?

Anonymkode: 9a561...ff3

Skrevet

Forslag til selskapslek neste gang dere har jentevorspiel:

Gå ut på kjøkkenet og finn frem penisliknende matvarer, gulrot, banan, agurk osv. Også kan dere begynne å skryte, "så stor er typen sin", "så stor var exen min", "Så liten var den minste jeg har hatt".. Virkelig morsomt blir det når fler har ligget med samme, da kan dere sammenlikne og se om dere husker likt. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På ‎12‎.‎03‎.‎2017 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Lurte på hvor vanlig det egentlig er å måle mannens penis. Har du målt din mann/kjæreste? Og var det du som tok initiativet til å måle den?:) Dere som har målt, hvor stor har deres partner?

mannens penisstørrelse er mye mer viktig enn kvinnfolk flest våger å innrømme ! sannsynligvis det viktigste,eller i allefall top 3 over viktige ting ved en mann. d.v.s om man har en normal/stor (16+ med tykkelse)så er det ikke så viktig,men skulle den være liten/middels 10-15cm vil man nok lykkes dårlig på damefronten.95% vil nemlig ikke ha det .Mange kvinner sier størrelsen ikke betyr noe,og at følelser og kjemi er det viktigste...men husk dette : Kvinner er nemlig utstyrt med den egenskapen at følelser,og forelskelse som eventuelt var der i starten ,blir borte i det dem oppdager at han har en liten ...og mange mister til og med respekten for deg !Dette har jeg selv opplevd,lest og hørt om ved forskjellige anledninger.Derfor kan mange kvinner (med en viss grad "med rette")si at :" nei,det hadde ikke noe med størrelsen å gjøre...kjemi og følelser var ikke til stede" noen kvinner er klar over dette og satt ord på det,mens andre ikke engang er klar over at det faktisk har med størrelsen å gjøre .

hilsen erfaren Mann 52

Anonymkode: f166b...868

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2017 den 22.17, Cartman skrev:

Herregud for et dumt spørsmål. Skal vi menn dra frem målebåndet for å bedømme hvorvidt puppene til dama er store nok. Tror ikke det du. Man er sammen med en person, da man liker den personen. Om pikken er 12. 14 eller 16 cm lang burde ikke være det mest interessante. Et godt forhold kan ikke måles med målebånd.

Du er sikkert kjempemorsom på fest.

Anonymkode: 1d15c...383

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

mannens penisstørrelse er mye mer viktig enn kvinnfolk flest våger å innrømme ! sannsynligvis det viktigste,eller i allefall top 3 over viktige ting ved en mann. d.v.s om man har en normal/stor (16+ med tykkelse)så er det ikke så viktig,men skulle den være liten/middels 10-15cm vil man nok lykkes dårlig på damefronten.95% vil nemlig ikke ha det .Mange kvinner sier størrelsen ikke betyr noe,og at følelser og kjemi er det viktigste...men husk dette : Kvinner er nemlig utstyrt med den egenskapen at følelser,og forelskelse som eventuelt var der i starten ,blir borte i det dem oppdager at han har en liten ...og mange mister til og med respekten for deg !Dette har jeg selv opplevd,lest og hørt om ved forskjellige anledninger.Derfor kan mange kvinner (med en viss grad "med rette")si at :" nei,det hadde ikke noe med størrelsen å gjøre...kjemi og følelser var ikke til stede" noen kvinner er klar over dette og satt ord på det,mens andre ikke engang er klar over at det faktisk har med størrelsen å gjøre .

hilsen erfaren Mann 52

Truth

Anonymkode: 3ce60...88f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert du òg.

Anonymkode: 453b4...60a

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei as, tror jeg står over målinga. Hva er poenget? Tror du det hadde vært like hyggelig om mannen hadde sagt at han skulle måle hvor stor kjede du har?

Anonymkode: 9a561...ff3

Det er jo bare for morro skyld. Tviler på at noen har spurt for å være slem. Det skader jo ikke å ha litt humor i forholdet mener nå jeg. Kjæresten min kan godt spørre meg om å måle kjeden min, for jeg vet at han er fornøyd uansett :)

• Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for komplementet elskede :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Det heter SKJEDE.....

Kjede har man rundt halsen, evt. på en tråsykkel....

Anonymkode: c85cf...579

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

hilsen erfaren Mann 52

Sorry, Erfaren Mann 52, men dette er bare tullprat!
Eller joda, det er sikkert noen damer som har satt seg et minstemål på pikken, men jeg tviler på at det er så mange av dem der ute...

Sex er så mye mer enn bare "Inn og Ut" av dertil egnet hull. Ikke alle kvinner for orgasme ved penetrering, noen av oss må har stimuli av klitten eller andre erogene soner.
Fingre, tunge og lepper kan også brukes når man har sex...
Og fantasien.
Ikke noe som slår et virkelig godt "Mind Fuck":alice:

AnonymBruker
Skrevet

Aldri gjort. Har ingen anelse og bryr meg ikke om centimeter heller. Stor nok i massevis, for meg, tror jeg vi sier.

Anonymkode: 31adf...b33

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, Erfaren Mann 52, men dette er bare tullprat!
Eller joda, det er sikkert noen damer som har satt seg et minstemål på pikken, men jeg tviler på at det er så mange av dem der ute...

Sex er så mye mer enn bare "Inn og Ut" av dertil egnet hull. Ikke alle kvinner for orgasme ved penetrering, noen av oss må har stimuli av klitten eller andre erogene soner.
Fingre, tunge og lepper kan også brukes når man har sex...
Og fantasien.
Ikke noe som slår et virkelig godt "Mind Fuck":alice:

Kvinner liker vel "inn og ut" de også, og da helst noe større fordi det er deiligere

Anonymkode: 3ce60...88f

AnonymBruker
Skrevet

hilsen erfaren Mann 52

Oi,oi,oi. Vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. Du tar så vanvittig feil! :laugh:

Anonymkode: 31adf...b33

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal ta fram målebåndet idag og ta noen ordentlige mål av damen min. Måle hvor stor rumpen hennes er siden hun squater mye..måle puppene og til slutt måle hvor vid hun er i slufsa.......

Vet ikke helt om hun hadde begynt å grine eller dasket meg ordentlig i fjeset hadde jeg kommt med noe slik. Faen så tragisk og skal drive og måle penisen til typen for så å sammenligne med andre

• Liker 1
Skrevet

hilsen erfaren Mann 52

"Erfaren mann"

Min er 14 cm . Jeg har ligget med ca 100 damer fra jeg var 15 til 26 og hatt kjærester innimellom. Kan si med engang at det ikke stemmer. Det som har vært avgjlrende faktor for å få damer i sengs har vært selvtilitt, utseende, utstråling og sjarm. Dette er også ting som har vært med på at de kommer tilbake til sex også. En bra kropp hjelper også. Damene kan bli klissbløt der nede uten noen form for foreplay om du har stram kropp og muskler og da kommer hun etter 2 minutter. Så helheten er viktig. Penisstørrelse er vell kanskje en bonus. Men det er LANGT ifra det viktigste. Det kommer ikke på listen engang

Samtidig så har jeg kompiser som har regjert på damefronten i 10 år med villt sexliv. De har samme størrelse som meg.  Det samme går igjen her med selvtilitt, utseende, sjarm og personelighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...