Gå til innhold

Måling av mannens penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på hvor vanlig det egentlig er å måle mannens penis. Har du målt din mann/kjæreste? Og var det du som tok initiativet til å måle den?:) Dere som har målt, hvor stor har deres partner?

Anonymkode: 616fe...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurte på hvor vanlig det egentlig er å måle mannens penis. Har du målt din mann/kjæreste? Og var det du som tok initiativet til å måle den?:) Dere som har målt, hvor stor har deres partner?

Det går jo an å være litt med diskret når du måler den enn å ta frem målebåndet :) 

Endret av prt90
  • Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri gjort, og det kommer jeg aldri til å gjøre..Skjønner ikke vitsen med det heller akkurat...

• Liker 4
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for det meste her i forumet at det er et tema. For de fleste handler det om et godt eller dårlig sexliv.  Årsaken til at halvparten av trådene her inne handeler om hvor stor løken er vil jeg tro skyldes at en del single gutter tror de kan få sex ved å skryte av tissen sin. Jeg vil tro de fleste oppegående damer velger sexpartner ut fra andre kriterier, det har jo litt å si hvem løken er festet til. 

• Liker 3
Skrevet

Nope, aldri målt noen av mine kjæresters penis, ser ikke grunnen. 
Kjære har fortalt meg størrelsen en gang eller så, men jeg husker det ikke :P 

Skrevet

Jeg har blitt målt noen ganger. Sikkert nysgjerrighet ettersom jeg er i nedre sjiktet.

• Liker 1
Skrevet

Mål bredden på hendene dine. Tipper +/- 8 cm.

En fingerbredde ca +/- 2cm.

Er den lenger enn 3 bredder er den diger.

Er den lenger enn 2 bredder så er den stor.

Er den mindre enn 1 bredde er den liten. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har aldri målt mannens penis. Vi er ikke 14 år heller:fnise:

Anonymkode: eaf47...f7f

• Liker 4
Gjest bergenrosa
Skrevet

Hvorfor spiller det noe rolle?:) Mannen sin penis er noe du skal vær veldig forsiktig med å si noe som helst negativt om. Enten så har du ett godt sex liv eller så har du ikke... størrelse kommer heller ikke an på om han er flink eller dårlig uansett

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke 14 år heller:fnise:

Anonymkode: eaf47...f7f

Fnis....

Anonymkode: d4536...8b5

• Liker 4
Skrevet

Ja, det har jeg gjort!  Det var jeg som 'tok iniativet'. Ble nysgjerrig etter å ha sett folk snakke om det på nettet :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Aldri gjort, men jeg vet hvor lang den er da han har fortalt det. Jeg har vel egentlig ingen interesse av å vite det. 

Skrevet

Jeg har også gjort det. Det hele startet med at jeg spurte om det var lenge siden han hadde målt penisen sin. Han svarte ja, og spurte om jeg ville måle :P

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Har blitt målt av både meg selv og kjærester, og ligger på 17 cm. Blitt målt pga nysgjerrighet. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Nicathv skrev:

Ja, det har jeg gjort!  Det var jeg som 'tok iniativet'. Ble nysgjerrig etter å ha sett folk snakke om det på nettet :fnise:

Lett for å bli nysgjerrig da når en leser her inne. Og målene var?☺

12 minutter siden, julie08 skrev:

Jeg har også gjort det. Det hele startet med at jeg spurte om det var lenge siden han hadde målt penisen sin. Han svarte ja, og spurte om jeg ville måle :P

Hehe, ledende spørsmål fra din side da ☺Og måleresultatet var?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lett for å bli nysgjerrig da når en leser her inne. Og målene var?☺

Hehe, ledende spørsmål fra din side da ☺Og måleresultatet var?

18.5 cm. Han var veldig fornøyd og feira med et kakestykke :P

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, julie08 skrev:

Snilt av deg å hjelpe da ☺ Da var han lang/stor!

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, julie08 skrev:

Feiring med kaketykke fordi han var fornøyd med målene da eller?:fnise:

Gjest Cartman
Skrevet

Herregud for et dumt spørsmål. Skal vi menn dra frem målebåndet for å bedømme hvorvidt puppene til dama er store nok. Tror ikke det du. Man er sammen med en person, da man liker den personen. Om pikken er 12. 14 eller 16 cm lang burde ikke være det mest interessante. Et godt forhold kan ikke måles med målebånd.

Skrevet

Det er vel mer vanlig at damene vil måle en stor enn en liten?

Så da er spørsmålet; har noen målt din?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...