Gå til innhold

Sende enda en ny melding, eller masete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK, nå trenger jeg litt hjelp her 😜 Er ganske betatt av en fyr (rundt 30 begge to) og etter å ha snakka sammen på noen fester hos felles venner så kvinna jeg meg opp og ba han på en kaffe. Det var superhyggelig og vi møttes igjen, neste gang gikk vi en lang tur i byen og så spontant på en film begge hadde lyst å se. Så noen meldinger fram og tilbake, mest meg som har insja, jeg er kanskje mest utadvendt av oss 😉 Han har vært hyggelig i svarene. Også snappet ham litt.

Jeg spurte om å finne på mer, foreslo pizza og øl hos meg. Han takka for invitasjon men hadde det visst hektisk for tida. OK, ser den, han har mye han driver med. Jeg sendte ny meld uka etter og spurte hvordan det gikk, sendte også noen snaps. Ikke noe svar, helt i orden igjen, jeg forstår at man ikke sitter på tlf når man er travel ☺️ I helga har jeg sendt flere snaps, og tok motet til meg på lørdag og var ganske ærlig om at jeg vil bli bedre kjent og gjerne ville møtes i dag (søndag) og gå en tur i byen? I dag svarte han, takket for invitasjon men var i bursdagsfest i går og sliten i dag, ble på sofaen. Jeg svarte at det er så klart i orden og at jeg håper vi ses til uka.

Nå er jeg redd for å begynne å bli masete, siste jeg vil 🙈 Men tenker å skrive ny melding i morgen, spørre casual om formen er bedre og invitere han på ost og vin hos meg på onsdag kveld? Hva tenker dere? Ikke lett dette gamet her 😬

Anonymkode: 803a2...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"He is just not that into you."

Les gjerne boken med samme tittel.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg. Jeg tenker at det er best å holde lav profil fremover. Dersom han er interessert vil han ta kontakt. 

Anonymkode: c0436...77d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser jo ikke om du prater om hvordan formen er og slike hyggelige meldinger uten å konstant spørre ham ut. Gjerne litt morsomme meldinger😃 

Du trenger ikke å masse om å treffes onsdag kveld allerede nå...men lufte om han har planer denne uka.....og spørre om han kunne tenkt seg å komme på besøk hos deg om han har lyst.

Anonymkode: 7a04d...642

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, nå trenger jeg litt hjelp her 😜 Er ganske betatt av en fyr (rundt 30 begge to) og etter å ha snakka sammen på noen fester hos felles venner så kvinna jeg meg opp og ba han på en kaffe. Det var superhyggelig og vi møttes igjen, neste gang gikk vi en lang tur i byen og så spontant på en film begge hadde lyst å se. Så noen meldinger fram og tilbake, mest meg som har insja, jeg er kanskje mest utadvendt av oss 😉 Han har vært hyggelig i svarene. Også snappet ham litt.

Jeg spurte om å finne på mer, foreslo pizza og øl hos meg. Han takka for invitasjon men hadde det visst hektisk for tida. OK, ser den, han har mye han driver med. Jeg sendte ny meld uka etter og spurte hvordan det gikk, sendte også noen snaps. Ikke noe svar, helt i orden igjen, jeg forstår at man ikke sitter på tlf når man er travel ☺️ I helga har jeg sendt flere snaps, og tok motet til meg på lørdag og var ganske ærlig om at jeg vil bli bedre kjent og gjerne ville møtes i dag (søndag) og gå en tur i byen? I dag svarte han, takket for invitasjon men var i bursdagsfest i går og sliten i dag, ble på sofaen. Jeg svarte at det er så klart i orden og at jeg håper vi ses til uka.

Nå er jeg redd for å begynne å bli masete, siste jeg vil 🙈 Men tenker å skrive ny melding i morgen, spørre casual om formen er bedre og invitere han på ost og vin hos meg på onsdag kveld? Hva tenker dere? Ikke lett dette gamet her 😬

Anonymkode: 803a2...d96

Beklager altså, men det har du allerede blitt.

Du skal selvfølgelig få avgjøre dette selv, men jeg tror nok jeg ville ha ventet og sett om han tok kontakt - og hvis ikke, droppet det hele :)

Anonymkode: c3188...658

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre. Ikke flere meldinger på en stund nå. Du er allerede på kanten masete..

Du må la fyren få lov til å få lyst til å kontakte deg. Han vet når du er interressert. La ham få tenke litt.

Kontakt ham neste helg snarest. Om  du ikke hører noe før.

Anonymkode: e9da0...8ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vet nå du er interressert... skulle det stå. Lykke til uansett. :)

Anonymkode: e9da0...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg datet samboeren var det jeg som tok det meste av initiativ. Ringte uten at han svarte og sendte meldinger uten at han svarte. Jeg hadde forsåvidt en aning om at han var interessert, men det var fryktelig frustrerende. Ga faktisk opp en gang også, men klarte ikke holde meg lenger enn en uke :fnise: Jeg var fult klar over at det var en sjans for at jeg tok feil og han kun var ute etter sex, men han var rett og slett for bra til å gå glipp av så jeg måtte forsøke. Han har sagt i ettertid at han faktisk kun var ute etter sex og prøvde å ta avstand da han kjente han begynte å falle. Han ville nemlig ikke vinde seg. Nå er jeg glad for at jeg sto på mitt da han aldri fikk sjansen til å ta avstand. Likevel vet jeg at "maset" mitt kunne dyttet han unna også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK, nå trenger jeg litt hjelp her 😜 Er ganske betatt av en fyr (rundt 30 begge to) og etter å ha snakka sammen på noen fester hos felles venner så kvinna jeg meg opp og ba han på en kaffe. Det var superhyggelig og vi møttes igjen, neste gang gikk vi en lang tur i byen og så spontant på en film begge hadde lyst å se. Så noen meldinger fram og tilbake, mest meg som har insja, jeg er kanskje mest utadvendt av oss 😉 Han har vært hyggelig i svarene. Også snappet ham litt.

Jeg spurte om å finne på mer, foreslo pizza og øl hos meg. Han takka for invitasjon men hadde det visst hektisk for tida. OK, ser den, han har mye han driver med. Jeg sendte ny meld uka etter og spurte hvordan det gikk, sendte også noen snaps. Ikke noe svar, helt i orden igjen, jeg forstår at man ikke sitter på tlf når man er travel ☺️ I helga har jeg sendt flere snaps, og tok motet til meg på lørdag og var ganske ærlig om at jeg vil bli bedre kjent og gjerne ville møtes i dag (søndag) og gå en tur i byen? I dag svarte han, takket for invitasjon men var i bursdagsfest i går og sliten i dag, ble på sofaen. Jeg svarte at det er så klart i orden og at jeg håper vi ses til uka.

Nå er jeg redd for å begynne å bli masete, siste jeg vil 🙈 Men tenker å skrive ny melding i morgen, spørre casual om formen er bedre og invitere han på ost og vin hos meg på onsdag kveld? Hva tenker dere? Ikke lett dette gamet her 😬

Anonymkode: 803a2...d96

Se over de lilla uthevingene: Du maser. Vent til han tar kontakt med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på kanten til å bli nokså masete allerede. Hadde han vært interessert, så hadde han takket ja til noen av invitasjonene dine, eller foreslått andre tidspunkt å treffes på. At han har det hektisk, er ofte en måte å si at han ikke er interessert.

 

Hold avstand, er han intressert så tar han kontakt.  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever en masete mann for tida. Ingenting er så irriterende som en masete mann jeg ikke er interessert i, som ringer på ubeleilige tidspunkt, dukker opp uanmeldt på døra, sender meldinger på snap, messenger og sms uten at jeg svarer. Det er utrolig plagsomt og irriterende, og han virker som besatt. Ta hintet. Han er ikke interessert. 

Anonymkode: 905a3...746

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke meningen å kuppe tråden. Jeg svarte i stad at jeg er i samme situasjon som TS. Det er en vond situasjon å være i :( man begynner å ta hintet, men samtidig er man usikker. Føler meg så dum. Jeg vil ha kontakt med han, men må vente til han eventuelt tar kontakt med meg. Hvordan tenke på noe annet? Hvordan unngå å ta kontakt? I disse snaptider er det så altfor enkelt å sende. Hvordan klarer dere å la være? :sukk: 

Anonymkode: c0436...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han får neste melding av deg kommer han til å løpe rett i fanget på en annen dame..bare for å få fred...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meningen å kuppe tråden. Jeg svarte i stad at jeg er i samme situasjon som TS. Det er en vond situasjon å være i :( man begynner å ta hintet, men samtidig er man usikker. Føler meg så dum. Jeg vil ha kontakt med han, men må vente til han eventuelt tar kontakt med meg. Hvordan tenke på noe annet? Hvordan unngå å ta kontakt? I disse snaptider er det så altfor enkelt å sende. Hvordan klarer dere å la være? :sukk: 

Anonymkode: c0436...77d

Øh, selvkontroll? Dersom det er så vanskelig å la være så må du distrahere seg selv. Jogg eller støvsug, eller noe.

Anonymkode: 11791...7cd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK, nå trenger jeg litt hjelp her 😜 Er ganske betatt av en fyr (rundt 30 begge to) og etter å ha snakka sammen på noen fester hos felles venner så kvinna jeg meg opp og ba han på en kaffe. Det var superhyggelig og vi møttes igjen, neste gang gikk vi en lang tur i byen og så spontant på en film begge hadde lyst å se. Så noen meldinger fram og tilbake, mest meg som har insja, jeg er kanskje mest utadvendt av oss 😉 Han har vært hyggelig i svarene. Også snappet ham litt.

Jeg spurte om å finne på mer, foreslo pizza og øl hos meg. Han takka for invitasjon men hadde det visst hektisk for tida. OK, ser den, han har mye han driver med. Jeg sendte ny meld uka etter og spurte hvordan det gikk, sendte også noen snaps. Ikke noe svar, helt i orden igjen, jeg forstår at man ikke sitter på tlf når man er travel ☺️ I helga har jeg sendt flere snaps, og tok motet til meg på lørdag og var ganske ærlig om at jeg vil bli bedre kjent og gjerne ville møtes i dag (søndag) og gå en tur i byen? I dag svarte han, takket for invitasjon men var i bursdagsfest i går og sliten i dag, ble på sofaen. Jeg svarte at det er så klart i orden og at jeg håper vi ses til uka.

Nå er jeg redd for å begynne å bli masete, siste jeg vil 🙈 Men tenker å skrive ny melding i morgen, spørre casual om formen er bedre og invitere han på ost og vin hos meg på onsdag kveld? Hva tenker dere? Ikke lett dette gamet her 😬

Anonymkode: 803a2...d96

Nå har du tatt initiativ så mange ganger, uten at han har tatt det tilbake. Her bør du rett og slett vente og se om han tar kontakt, noe han gjør hvis han er interessert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde datet en annen fyr og snPET OM DET OG LAGT UT PÅ MY STORY OG HÅPET AT HAN S DET. oG HADDE DEFINITVT IKKE SENDT FLERE MLD

Anonymkode: 24072...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tar initiativ om de er interessert og vil møtes. Best å ikke mase på folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ikke interessert. Han avslår forslagene dine, foreslår ingen nye tidspunkt, svarer ikke. Slutt å mas, det er lite tiltrekkende og virker litt desperat.

Anonymkode: a0437...f0a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...