angeliqu Skrevet 12. mars 2017 #1 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Hallo! Endret 25. april 2017 av angeliqu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katiline Skrevet 12. mars 2017 #2 Del Skrevet 12. mars 2017 Hei..... jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeliqu Skrevet 12. mars 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 12. mars 2017 3 minutter siden, Katiline skrev: Hei..... jeg kan hjelpe deg. Hei. Har sendt deg melding! tusentakk!! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 12. mars 2017 #4 Del Skrevet 12. mars 2017 Er ikke hele poenget med å ha en tysk presentasjon at... man skal gjøre det selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeliqu Skrevet 12. mars 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mars 2017 Akkurat nå, Catnip skrev: Er ikke hele poenget med å ha en tysk presentasjon at... man skal gjøre det selv? Jo det er det jo, men er ikke alle som klarer å lære seg tysk.. Og ihvertfall ikke så mye til å kunne lage en hel presentasjon.. Jeg har også et annet morsmål enn norsk så det er litt utfordrende å lære tysk! Men er helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2017 #6 Del Skrevet 14. mars 2017 Kjøper ikke den at det er vanskligere for deg fordi du har et annet morsmål enn norsk... Men nå lar du jo andre gjøre jobben, så det er jo juks. Du får håpe du ikke får spørsmål så du må svare, det vil nok avsløre at du ikke gjorde jobben selv om ikke læreren skjønte det allerede. Anonymkode: 50340...8b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå