Gå til innhold

Viser denne videoen hvordan alle jenter er!??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Tror dere hun i blått hadde vært så interessert hvis hun i rosa ikke hadde vært der? Jeg tviler!

Anonymkode: 98b13...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig gjør den det. Alle kvinner er like. Kvinner er kun styrt av sjalusi. Det er dette som er bakgrunnen for alle avgjørelser som tas. Sjalusi, og sjalusi alene. :ironi:

Anonymkode: 01473...00d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gjør den det. Alle kvinner er like. Kvinner er kun styrt av sjalusi. Det er dette som er bakgrunnen for alle avgjørelser som tas. Sjalusi, og sjalusi alene. :ironi:

Anonymkode: 01473...00d

Jeg tror du er inne på noe. Kanskje ikke alle avgjørelser, men veldig mange!

Anonymkode: 98b13...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er inne på noe. Kanskje ikke alle avgjørelser, men veldig mange!

Anonymkode: 98b13...cd9

Nei kanskje ikke alle. Rundt 90%. De resterende 10% er basert på hvordan man kan bli mest mulig attraktiv for en mann. Om man kan stoppe en annen kvinne fra å få en mann samtidig er dette en bonus.

Anonymkode: 01473...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er interessant er at når man er barn styres man mer av følelser enn fornuft osv.. Så dette viser nok veldig godt hvordan mange voksne kvinner også tenker, men de har lært å styre seg selv.

Anonymkode: 98b13...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det som er interessant er at når man er barn styres man mer av følelser enn fornuft osv.. Så dette viser nok veldig godt hvordan mange voksne kvinner også tenker, men de har lært å styre seg selv.

Anonymkode: 98b13...cd9

Ja det er klart. De fleste kvinner har i stor grad lært å skjule det, men handler fortsatt ut fra denne sjalusien i det skjulte. Bortsett fra når mensen kommer og all kontroll fosvinner så klart. Da blir kvinner en tikkende bombe som kan eksplodere for den minste lille ting. 

Anonymkode: 01473...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Ja, ja klart det, alle jenter i hele verden er helt like :murvegg:

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle damer i verden er helt like.

Anonymkode: 2c2ec...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde dette i helgen faktisk. Møtte en kamerat som egentlig hadde blitt invitert ut av sin venninne. Når han kom frem ble han oversett i to timer. Når jeg kom ble han plutselig populær, hun flørtet og prøvde å dra han vekk fra meg. Han aviste henne tre ganger pga slik oppførsel. 

Hun fremstilte seg bare stakkarslig. 

Anonymkode: b6c46...ac9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde dette i helgen faktisk. Møtte en kamerat som egentlig hadde blitt invitert ut av sin venninne. Når han kom frem ble han oversett i to timer. Når jeg kom ble han plutselig populær, hun flørtet og prøvde å dra han vekk fra meg. Han aviste henne tre ganger pga slik oppførsel. 

Hun fremstilte seg bare stakkarslig. 

Anonymkode: b6c46...ac9

Nettop. Slik er alle verdens kvinner. Alle sammen. Alle kvinner ville gjort dette i denne situasjonen slik som TS tror siden kvinner bare er styrt av sjalusi.

Anonymkode: 01473...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slik menn også kan være. Se en hund ligger i hagen med et bein. Totalt uinteressert i å gnage på dette beinet og det er om luft for ham. Så kommer en annen hund og vil ha beinet, da våkner hund nr 1 opp og er villig til å kjempe til døden for det. :link::alice:

Anonymkode: bb450...cd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel slik menn også kan være. Se en hund ligger i hagen med et bein. Totalt uinteressert i å gnage på dette beinet og det er om luft for ham. Så kommer en annen hund og vil ha beinet, da våkner hund nr 1 opp og er villig til å kjempe til døden for det. :link::alice:

Anonymkode: bb450...cd0

Menn er ikke hunder.

Anonymkode: 98b13...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er interessant er at når man er barn styres man mer av følelser enn fornuft osv.. Så dette viser nok veldig godt hvordan mange voksne kvinner også tenker, men de har lært å styre seg selv.

Anonymkode: 98b13...cd9

Jeg har et barn, og barn er sånn i ung alder. Det gjelder alt. Leker noen andre med lekebilen man nettopp la fra seg, så blir den spennende igjen. Og da går man bort og tar den... gir moren oppmerksomhet til et annet barn, så kommer ungen gråtende bort og vil løftes opp.

Barnet mitt er en gutt forresten.

Anonymkode: 94935...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...