AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #1 Skrevet 12. mars 2017 Hei! Jeg lurer litt på andres erfaringer med Nav. Jeg gikk et år sykmeldt og har nå vært på aap i over et halvt år. Nav overkjører meg virkelig og setter meg til ting jeg ikke takler, de sier en ting og gjør noe annet, får meg til å søke på jobber jeg ikke takler osv. Dessverre blir det til at jeg blir dårligere når jeg er i tiltak enn ikke er det. Har begynt å slite med søvnvansker i tillegg. Er litt redd for hvor dårlig jeg faktisk kan bli hvis det fortsetter som dette. Anonymkode: a6bfa...d62
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #2 Skrevet 12. mars 2017 Ja, de har liksom et mantra i hodet, og det er at alle skal i jobb, til annet er bevist. Har du ikke en klar årsak/diagnose, og ofte om man har det også, så pusher de på med arbeidstrening for å teste restarbeidsevne etc. De bare kjører på. Anonymkode: 5c857...652
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #3 Skrevet 12. mars 2017 Snakk med legen. Anonymkode: 46dfe...a45 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2017 #4 Skrevet 12. mars 2017 Saksbehandlere hos NAV er som alle andre mennesker. Noen er fornuftige, andre er vanskligere å ha med å gjøre. Mitt beste råd er at du og fastlegen din tar dere en god prat og blir enige, og at fastlegen kan ta kontakt med NAV eller bli med på et møte. Det burde ikke være nødvendig, men ting er alltid lettere å få gjennom når man har med seg en fagperson. Anonymkode: faa61...8bc 1
Nastine Skrevet 12. mars 2017 #5 Skrevet 12. mars 2017 Jeg blir ofte sjokkert over hvem som kommer på arbeidsevnevurdering, noen er så opplagt syke at vi lurer litt hva nav driver med. Så ja, nav kan pushe ganske langt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå